Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala


Detaliu pentru invitatia numarul 327312
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Numar invitatie: 327312/21.05.2012
Denumire contract: Contractservicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractservicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea operatiunilor de service(verificare periodica, intretinere aparatura medicala), in scopul mentinerii acesteia in parametrii normali de functionare, la standardele cerute, conform legislatiei romane. 72 loturi.
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte astfel: lot.1= 72 lei, lot.2= 20 lei, lot.3= 96 lei, lot.4= 40 lei, lot.5= 60 lei, lot.6=100 lei, lot.7=60 lei, lot.8=20 lei, lot.9=20 lei, lot.10=10 lei, lot.11=4 lei, lot.12=4 lei, lot.13=3 lei, lot.14=3 lei, lot.15= 2 lei, lot.16=4 lei, lot.17 =100 lei, lot.18= 48 lei, lot.19= 4 lei, lot.20= 60lei, lot.21= 60lei, lot.22= 90lei, lot.23=40 lei, lot.24=40 lei, lot.25= 60lei, lot.26= 30lei, lot.27= 8 lei, lot.28= 110 lei, lot.29= 60 lei, lot.30=72 lei, lot.31=42 lei, lot.32=56 lei, lot.33=90 lei, lot.34=50 lei, lot.35=20 lei, lot.36=20 lei, lot.37=180 lei, lot.38=30 lei, lot.39=100 lei, lot.40=4 lei, lot.41=150 lei, lot.42=90 lei, lot.43=74 lei, lot.44=150 lei, lot.45=30 lei, lot.46=90 lei, lot.47=360 lei, lot.48=32 lei, lot.49=16 lei, lot.50=40 lei, lot.51=60 lei, lot.52=20 lei, lot.53=20 lei, lot.54=8 lei, lot.55=8 lei, lot.56=40 lei, lot.57=20 lei, lot.58=10 lei, lot.59=32 lei, lot.60=24 lei, lot.61=20 lei, lot.62=8 lei, lot.63=90 lei, lot.64=90 lei, lot.65=40 lei, lot.66=40 lei, lot.67=60 lei, lot.68=1.272 lei, lot.69=60 lei, lot.70=20 lei, lot.71=40 lei, lot.72=48 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse. Cont garantie RO34TREZ5915006XXX005872 -Trezoreria Suceava.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, conf. alin(3) al art.90 din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la liciatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Aviz de functionare emis de MS.2. Autorizatie metrologica.3. Autorizatie de libera practca pentru personalul care asigura service.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer