Achizitie publica - Contract achizitie amestec piatra de calcar
Detaliu pentru invitatia numarul 327681
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327681/25.05.2012
Denumire contract: Contract achizitieamestec piatra de calcar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALACod fiscal: 10929162, Adresa: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Telefon: 0248724186, Fax: 0248724186
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248724186, fax: +40 248724186, persoana de contact: IOAN GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248724186, fax: +40 248724186
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitieamestec piatra de calcar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract achizitieamestec piatra de calcarValoare contract estimata: 204913 leiValoare contract estimata cu posibile suplimentari: 459157 lei
II.1.6) CPV: 44921300-5 - Piatra calcaroasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 459, 157 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 2049 lei 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu conform art 87 HG 925/2006 si art 278¹ din OG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se restituie de autoritatea conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. In cazul in care ofertantul face contestatie iar CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din Municipiul Curtea de Arges un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G.nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant an 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente (procese verbale de receptie, recomandari, certificat constatator, etc) din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare. Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unui document ca de exemplu: - un proces verbal de receptie, o recomandare (formular nr. 6), - o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari/clienti (conf. art.97¹ din HG.925/2006) sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau produse similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari. . Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) in ultimii3 ani Ofertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:19