Achizitie publica - Contract achizitie antiseruri si culturi microbiologice
Detaliu pentru invitatia numarul 347626
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347626/28.05.2013
Denumire contract: Contract achizitie antiseruri si culturi microbiologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR VASLUICod fiscal: 7160122, Adresa: STR. TRESTIANA, NR.2, Barlad, Telefon: 0235421121, Fax: 421278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRESTIANA, NR.2, Barlad, Romania, cod postal: 731030, telefon: +04 235421121, fax: +04 235421121, persoana de contact: compartiment achizitii DSVSA Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Vaslui, str. Trestiana, nr.2, Barlad, jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitie antiseruri si culturi microbiologice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie antiseruri si culturi microbiologice pentru laborator.
II.1.6) CPV: 33651510-6 - Antiseruri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 234.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte, astfel cum se specifica in anexa B. In conformitate cu art 86 alin 1 din HG 925/2006 Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul prevazut in prezenta documentatie.Perioada de valabilitate a Garantiei de participare va fi de cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(va fi de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (D.S.V.S.A.) Vaslui, si prin Ordin de plata in contul de trezorerie: RO23TREZ6575005XXX000864, deschis la Trezoreria Barlad. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art 278 indice 1 din OUG 34/2006. Cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul BNR din data publicarii anuntului pe www.e-licitatie.ro
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - In conformitate cu prev .art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ; Declaratie privind situatia personala - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ; Incadrararea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.; Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP; - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii publice sunt: dir.ex. Dr. Petcu Traian, dir. ex. adj.Dr.Munteanu Nelu, sef serviciu ec.si adm. Ec.Homoceanu Costica, consilier juridic Dumitrascu Vasile, sef Laborator Dr. Nita Costel, comp. achiz. Ec. Negru Valentin, consilier laborator Dr. Carjan Claudiu, consilier laborator Dr. Szenti Tiberiu, consilier laborator Dr. Bentu Mihaela Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Vor fi calificati operatorii care au ca domeniu de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie prin corespondent in cod CAEN din certificatul constatator.Autorizatie de comercializare pe fiecare produs, pentru firma care comercializeaza conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 187/2007 privind Codul produselor medicinale veterinare publicat in M.Of. al Romaniei, Partea I, nr.804 bis/26.11.2007 sau conform Regulamentului 726/2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar si de infiintare a unei Agentii europene pentru medicamente, publicat in J.O. nr.L 136/30.04.2004
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul 12D din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Certificat ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 15:14