Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitie buldoexcavator nou


Detaliu pentru invitatia numarul 321336
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA RAPOLTU MARE (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 321336/06.03.2012
Denumire contract: Contract achizitie buldoexcavator nou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAPOLTU MARE (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4374199, Adresa: NR 67, Rapoltu Mare, Telefon: 0254264180, Fax: 0254264181
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitie buldoexcavator nou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia unui buldoexcavator nou
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 5.000 lei.Modalitati de constituire: prin virament bancar (in cont nr.RO47TREZ3705006XXX002753-Trezoreria Orastie)/printr-un instrum.de garantare emis de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari/prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec.Per.de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de particip. constituita de operatorii ec. incadrati in categ. intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata. Ofertantii vor depune Declaratie privind incadrarea in categoria IMM. Grupul format exclusiv din operatori ec. Incadrati ca IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere. NOTA: Dovada constituirii garantiei se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica, potrivit prevederilor art.17 alin.(3)-(4) si art.18 din HG 1660/2006. Operatorii ec. care nu detin semnatura electronica vor depune scrisoarea de garantie bancara, in original, la sediul autoritatii contractante (A.C.). Operatorii ec. care depun la casieria A.C. ordin de plata sau fila cec vor transmite in format electronic (odata cu oferta) o copie scanata a actului respectiv. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in per. de valabilitate a acesteia sau, oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei. In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., A.C. va retine contestatorului din garantia de participare un procent de 1% din valoarea estimata a contractului ? respectiv 2.590 lei, conformart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie ?CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?; Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (Roman Octavian Gheorghe-primar, Ianc Petrisor-viceprimar, Romosan Liliana-secretar, Silvasan Petrina-contabil); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor)? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Certificatul constatator trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare), obiectul principal si obiectele secundare de activitate, reprezentantii legali.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) de minimum 500.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati (respectiv 2011, 2010 si 2009).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract de furnizare de produse similare, in valoare de minimum250.000 lei fara TVA, respectiv minimum 57.675, 45 euro (1 euro = 4, 3346 lei la cursul de BNR din 19.10.2011)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Algoritm de calcul: pentru cel mai scazut pret se acorda 60 puncte; pentru alt pret, punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim / pret n) x punctaj maxim alocat
Caracteristici si dotari tehnice
30
Descriere: Componenta tehnica. Factori de evaluare: sistem de cuplare rapida a accesoriilor de excavare (montat pe bratul de excavare)=5 pct; pompa hidraulica dubla cu roti dintate, cu dispozitiv on/off pentru functionare in regim economic=5 pct; sistem anti-balans de amortizare a denivelarilor solului pentru cupa de incarcare=5 pct; sistem de ridicare a bratelor cupei tip ?Z?=5 pct; dinti cu varful amovibil pentru cupa de incarcare=1 pct; protectie cilindri actionare deschidere cupa frontala=1 pct; indicator grad de deschidere al cupei frontale=1 pct; brat de excavare cu sectiune inchisa, cilindrii hidraulici in linie=1pct; usi cu geamuri cu deschidere 1800 stanga-drapta=1 pct; protectie de cauciuc pentru masca frontala=2 pct; cheie unica pentru toate incuietorile=1 pct; .carlig montat pe bratul de excavare=2 pct. Daca utilajul nu are fiecare dintre dotarile enumerate, se acorda 0 puncte la fiecare factor de evaluare.
Perioada de garantie
5
Descriere: Componenta tehnica. Algoritm de calcul: pt. cea mai mare per.de garantie fara limita de ore de functionare: 5 pct., pt. alta per.de garantie fara limita de ore de functionare: Pn = (per. n / per.max.) x punctaj max.alocat; pt.orice per. de garantie cu limita de ore de functionare: 0 (zero) pct.*Perioada de garantie se exprima in luni calendaristice. Durata minima acceptata a acesteia este de 12 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma) iar durata maxima de 36 de luni ( peste care oferta nu va fi punctata suplimentar).
Termen de livrare
5
Descriere: Componenta tehnica. Algoritm de calcul: pt.cel mai mic termen de livrare: 5 pct.; pt. alt termen de livrare: Tn=(termen minim /termen n) x punctaj max.alocat. *Termenul de livrare se exprima in zile calendaristice. Durata maxima acceptata a acestuia este de 15 zile (peste care oferta va fi declarata neconforma) iar durata minima acceptata este de 1 zi.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer