Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitie cartuse toner si cerneala pentru copiatoare si imprimante Tribunalul Brasov 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 328327
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL BRASOV
Numar invitatie: 328327/30.05.2012
Denumire contract: Contract achizitie cartuse toner si cerneala pentru copiatoare si imprimante Tribunalul Brasov 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BRASOVCod fiscal: 4688540, Adresa: 15 NOIEMBRIE 45, Brasov, Telefon: 0268419615, Fax: 0268418054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 15 Noiembrie, nr. 45, etaj.1, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268419615, fax: +40 268418054, persoana de contact: Prim grefier Costache Stefan, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Tribunalul Brasov, B-dul 15 Noiembrie, nr.45, Camera consiliu, etaj.1, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitie cartuse toner si cerneala pentru copiatoare si imprimante Tribunalul Brasov 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cerere de oferte pentru atribuirea unui contract achizitie cartuse toner si cerneala pentru copiatoare si imprimante Tribunalul Brasov 2012. Valoarea de 65660 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri la care se va raporta si evalua ofertele, iar valoarea de 78792 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari de 20% pana la data de 30.04.2013 (in baza art. 6 alin 3 din HG 925/2006)
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 792 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 1.313 lei, conform art.85 lit. a din H.G. 925/2006 (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM) -- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta.- Modul de constituire a garantiei pentru participare cf art.86 din HG 925/2006: Se accepta constituirea garantiei pentru participare prin: - virament bancar : ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO69TREZ1315005XXX000153, cod fiscal: 4688540 (dovada platii se face cu extras bancar, in copie si original, vizat de banca), - Instrument de garantare emis in conditiile legii si care trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in mod neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate- Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC confirmate de catre banca, sau a sumei in numerar.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare (prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor) vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se restituie conformart.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
GBE, in cuantum de 10% din pretul total al contractului, fara TVA., se va constitui, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1.) Este recomandabil sau de preferat ca GBE sa fie emisa de catre o banca din Romania.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM, GBE se va constitui in procent de 50% din valoarea acesteia.Autoritatea contractanta va putea emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi va indeplini obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (completare FORMULAR 2)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare FORMULAR 3)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Conf. art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente si de a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoare.- Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(completare FORMULAR 9)Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte Tribunalul Brasov: Mioc Alina Nicoleta, Vicepresedinte Tribunal Brasov: Enache Liliana, Manager economic: Bacila CameliaComisia de evaluare: Presedinte: Oncioiu Andreea Catalina, membrii: Olteanu George Vlad, Urzica Ovidiu, Pica Liliana, Karacsony AgnetaCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (completare si prezentare FORMULAR 8)Nota: in cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care persoana care semneaza formularul nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Documentele de mai sus vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Prezentare Certificat Constatator Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generaleFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani care se completeaza conform Formularului 4 si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2008, 2009 si 2010, astfel: Curs RON/euro: 2008:3, 6827; 2009:4, 2373; 2010:4, 2099, Cerinta nr. 2Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat la organele competente, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul .In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati respectiv 2011, 2010, 2009 (curs RON/euro anul 2011:4, 2379)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 aniLista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte sau copii dupa informatiile relevante din contracte, contracte cu valoare totala egala cu valoarea totala a contractului pentru care se oferteaza.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unui document/recomandare din partea unuibeneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care au fost livrate produse similare, respectiv cartuse de tonere si cerneala pentru imprimante / copiatoare / faxuri.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 3Autoritatea contractanta solicita cate o mostra din fiecare consumabil ofertat.In conformitate cu prev. art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006 mostrele sunt solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit. d) din OUG 34/2006. Standarde de calitateSe vor prezenta documente emise de catre organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer