Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE CHIFLE 100g


Detaliu pentru invitatia numarul 344359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALULMUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTI
Numar invitatie: 344359/26.03.2013
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE CHIFLE 100g
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTICod fiscal: 4327367, Adresa: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Telefon: +40 0230564071, Fax: +40 0230562636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 0230564071, fax: +40 0230562636, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL "SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN" RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE CHIFLE 100g
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 240000 chifle de 100g (30000 buc lunar) pana la data de 31.12.2013.Valoarea minima estimata pentru cele 240000 de chifle ce se vor achizitiona in anul 2013 este de 60000 lei, Valoarea maxima estimata cuprinde si perioada de prelungire cu inca 4 luni (120000 buc) prin act aditional in anul 2014.Oferta se elaboreaza pentru 240000 pentru anul 2013.Optiuni: Prelungirea contractului prin act aditional pana la 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 15811200-8 - Chifle (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 - 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de particiapre=800lei , cu valabilitate cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: -depunere numerar la caserie, -cu ordin de plata , cu conditia existentei dovezii dedepunerela data deschiderii ofertelor. Suma va fi depusain contul autoritatii contractante RO10TREZ5955006XXX002079, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti.Operatorii economici care opteaza pentru aceasta modalitate vor prezenta o copie a ordinului de plata vizat de organele bancare . Constituire prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus .Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art.16 din Legea 346/2004).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse .In situatia constituirii garantiei invaluta, echivalentasevafacelacursulBNRdindata anterioaradateilimitadedepunere aofertelorcu5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificatiofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular 12B.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular 12DVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare formular 12EVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.5Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilormici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Formularul 3.Cerinta 6Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Cerinta 7Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local-Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezidentDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?NOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuiresunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.-sef serv.Ec.Popa Gheorghe ;
-Sef comp. achizitii: ing.Gafitescu Petru-Mag.Cucos Constantin, Galan Paula , Zaharie Rodica. Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate in cadrul acestei proceduri. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de comunicarea rezultatului procedurii , certificatul in original sau copie legalizata daca acesta a prezentat initial doar o copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra deafaceri decel putin60000 lei in domeniulproduselor de panificatie., Ultimul Bilant contabil.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 17:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer