Achizitie publica - Contract achizitie echipamente de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 340063
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340063/23.11.2012
Denumire contract: Contract achizitie echipamente de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILORCod fiscal: 4266502, Adresa: STR. BULEVARDUL AVIATORILOR, NR.72, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021 313.93.18, Fax: 021 313.93.18
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BULEVARDUL AVIATORILOR, NR.72, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010295, telefon: +40 0212121275, fax: +40 0213139318, persoana de contact: IONELA MARIA ESANU in atentia: Marilena Barta Email: [email protected], [email protected] internet(URL): STR BULEVARDUL AVIATORILOR, NR.72, SECTOR 1, BUCURESTI, adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitie echipamente de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipamente de laborator
II.1.6) CPV: 38540000-2 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 424, 597 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 8.490 lei.Valabilitate garantie participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la ANPC RO82TREZ7005005XXX001792 deschis la ATCPMB CIF 4266502, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei va fi introdusa in SEAP (scanata, conform cu originalul) in rubrica specifica si prezentata la sediul autoritatii contractante in original pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
-sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
-sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
-in cazul in care candidatii/ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatarului din garatia de participare o suma potrivit dispozitiilorart. 278^1 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire, prin transmiterea in original a acesteia la sediul autoritatii, cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractuluiPrestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, in conform cu disp art. 90 al (1) din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conform cu disp art. 90 al (3) din H.G. nr.925/2006. Contractantul va avea obligatia de a deschide la unit Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Neconstit garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contrac.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul A ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul B? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, respectiv, nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, respectiv, nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Formularul nr. 11 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 12 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interesecu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante)Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Bogdan Cristian Nica ? Secretar de StatPetcu Mihaela ? Director DelegatD.G.M.P.P.P.P.KAntohi Violeta ? Sef Serviciu Juridic Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia ca ininte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Se vor prezenta informatii generale aferente ultimilor trei ani din care sa reiasa ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) este cel putin egala cu suma de 570.012 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, perioadele de livrare, beneficiar, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractanta sau operatori economici - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? daca este cazul - Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi. Pentru evitarea achizitionarii unor ecuipamente necorespunzatoare din punct de vedere a calitatii si a sigurantei in utilizare, se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.Se vor prezenta certificate de calitate/certificate de conformitate/declaratii de conformitate sau marca CE pentru echipamentele ofertate , care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 14:48