Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitie Kit Elisa detectie coproantigene Echinococcus


Detaliu pentru invitatia numarul 338321
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR VASLUI
Numar invitatie: 338321/29.10.2012
Denumire contract: Contract achizitie Kit Elisa detectie coproantigene Echinococcus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR VASLUICod fiscal: 7160122, Adresa: STR. TRESTIANA, NR.2, Barlad, Telefon: 0235421121, Fax: 421278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRESTIANA, NR.2, Barlad, Romania, cod postal: 731030, telefon: +04 235421121, fax: +04 235421278, persoana de contact: NITA COSTEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Vaslui, str. Trestiana, nr.2 , Barlad, jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitie Kit Elisa detectie coproantigene Echinococcus
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Kit ELISA detectie coproantigene Echinococcus in probe fecale de caine
II.1.6) CPV: 33651500-3 - Imunoseruri si imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin (1) din HG 925/2006. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita incuantum de 50%. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (30 zile).Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Nota: Cand ofertantul opteaza pentru constituireagarantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document trebuie sa fie intocmit conform formularului din Sectiunea?Formulare?. 2.Viramentul bancar in favoarea DSVSA VASLUI, se poate realiza in urmatorul cont de viramentRO23TREZ6575005XXX000864 deschis la Trezoreria Barlad.OP reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditiaconfirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Operatorul economic va depune diligentele necesareconstituirii garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceastase prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancarin conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada devalabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Garantie de participare: 2.508 lei(2% din valoarea estimata a contractului)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - In conformitate cu prev .art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - formular 12A;
-Declaratie privind situatia personala - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular12 B;
-Incadrararea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;
- Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 D;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii publice sunt: dir.ex.si sef laborator Dr.Nita Costel, dir. ex. adj.Dr.Ponea Mihai, sef serviciu ec.si adm. Ec. Homoceanu Costica, consilier juridic Dumitrascu Vasile, comp. achiz. Negru Valentin -Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obectul de activitate al societatii emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie prin corespondent in cod CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul A din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Autorizatie de comercializare pe fiecare produs, pentru firma care comercializeaza conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr.187/2007 privind Codul produselor medicinale veterinare publicat in M.Of. al Romaniei, Partea I, nr.804 bis/26.11.2007 sau conform Regulamentului 726/2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar si de infiintare a unei Agentii europene pentru medicamente, publicat in J.O. nr.L 136/30.04.2004. Certificat ISO sau echivalent ofertant privind sistemul de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer