Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE PATURI BOLNAVI SALON (SALTEA SI NOPTIERE)
Detaliu pentru invitatia numarul 341677
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341677/11.01.2013
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE PATURI BOLNAVI SALON (SALTEA SI NOPTIERE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA PROF. DR. DAN THEODORESCUCod fiscal: 4267265, Adresa: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 3153916, Fax: 3153916
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010221, telefon: +40 213153916, fax: +40 213153916, persoana de contact: Gabriela NICOLAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010221, telefon: +40 213153916, fax: +40 213153916, persoana de contact: Gabriela NICOLAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE PATURI BOLNAVI SALON (SALTEA SI NOPTIERE)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PATURI BOLNAVI SALON ( SALTEA SI NOPTIERA)
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 1% din total valoare estimata contract, respectiv 1.262, 00 RON.Garantia de participare se constituie astfel: - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante Spitalul Clinic de Chirurgie Oro-Maxilo-Faciala « Prof. Dr. Dan Theodorescu » - cont RO24 TREZ 7015 041X XX00 0392 deschisTREZORERIE SECTOR 1;Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiOfertantul pierde garantia de participare in urmatoarele cazuri: - Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.- Oferta sa fiind stabilita cistigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si , oricum , nu mai tirziu de 15 zile de la semnarea contractului- Oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare , se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare , constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei . Ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare inainte de termenul mentionat daca transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. - Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 23. Declaratie privind neincadrarea in art. 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 44. Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 55. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) FORMULAR 36. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari de sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii sint: Dr. Victor Ghita, Dr. Sorin Simon, Ec. Margarina MINEA, Ec. Marilena MIHAI , Dr. Cosmin Totan, Th. Nelu Andries, Ref. Gabriela NICOLAU 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea/comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire valabil la data limita de depunere a ofertelor2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii si Familiei pentru importul si comercializarea echipamentelor medicale specifice obiectului procedurii, conform Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale valabil la data limita de depunere a ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri global ape ultimii 3 aniBilantul financiar contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 aniRecomandari de la beneficiariDeclaratii de conformitate pentru produsele ofertate emise de catre organisme abilitate, eliberate in baza Directivei dispozitivelor medicale93/23/ECDescrieri, fotografii si schite tehnice ale produsului , traduse in limba romana. Sistemul de Management al Calitatii EN-ISO 9001/2008;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL UNITATII CONTRACTANTE DIN CALEA PLEVNEI nr. 17-21 SECTOR 1 COMPARTIMENT ACHIZITII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 11:10