Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitie produse: Capse electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 349901
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BAITA SA
Numar invitatie: 349901/03.07.2013
Denumire contract: Contract achizitie produse: Capse electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAITA SACod fiscal: RO 14322197, Adresa: STR. CUZA VODA, NR 9, stei, Telefon: +40 0259332237, Fax: +40 0259332516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CUZA VODA, NR 9, stei, Romania, cod postal: 415600, telefon: +40 0259332237, fax: +40 0259332516, persoana de contact: GROZA MIRCEA NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Baita SA, Str.Cuza Voda, NR 9, Loc. Stei, Jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extractia si prelucrarea minereurilor neferoase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitie produse: Capse electrice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Capse electrice necesare desfasurarii activitatii de productie
II.1.6) CPV: 24615000-8 - Fitile, capse detonante, initiatoare si detonatoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 621 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 1296 lei. Mod de constituire: a) Ordin de plata, b) scrisoare de garantie bancara, c) numerar la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de aprticipare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor (12.07.2013). Echivalenta pentru o garantie depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Criterii de calificare privind situatia personala a opratorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: ofertantii suntobligati sa prezinte urmatoarele documente: - declaratia privind eligibitatea (Formular B1)- certificate de plata a impozitelor, taxelor si contributiile sociale de stat original din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a 2-a luni anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor. Mode de prezentare: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" conform ordinului ANRMAP 509/2011- Declaratie completata privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular nr. 12D). Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in art. 69 ind. 1 si ind. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functie de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele: 1.Trip Maria Rodica - Director General, 2.Groza Mircea Nicolae - Director Comercial, 3.Dangulea Adrian Cosmin- Economist, 4.Indrei Anita Violeta -Economist, 5.Stana Nicolae Viorel - Inginer Miner- certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 (Formular 10) Certficat constator prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Criterii de calificare privind situatia economico-financiara: -bilantul contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document privind experienta similara in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista aprincipalelr livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade delivrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unordocumente emise sau consemnate de catre o autoritate sau chiar debeneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat demonstrareapoate fi realizata printr-o declaratie a operatoului economic-Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat (ofertant), in special pentru asigurarea controlului calitatii, cf. art. 188(1) lit. C din OUG 34/2006-Cerificate emise de organisme abilitate care sa ateste conformitateaproduselor STAS 8136-89 sau echivalent ISO9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: La solicitarea candidatilor, caietul de sarcini se trimite gratuit prin curier rapid
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer