Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitie publica a seviciului de Evaluare bunuri mobile si imobile


Detaliu pentru invitatia numarul 17522
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 423, 0740223898
Fax: 0213400000
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract achizitie publica a seviciului de Evaluare bunuri mobile si imobile
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Contract achizitie publica a seviciului de Evaluare bunuri mobile si imobile
Stare procedura: -
Data publicarii: 23.03.2007 10:43
Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.prezentare formular Asau cazier judiciar sau certificat echivalent - original2.completare formular B si prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local pentru data de 28.02.2007 ? originale3.prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciilor pentru care se va atribui contractul de achizitie publica ? original sau autorizatie de functionare emisa de un organism competent ? copie legalizata4.documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane ? originale si traduceri legalizate in limba romana.5.Cerinta minima: completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora, in cazul adoptarii acestei formule de prezentare
in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer