Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIE
Detaliu pentru invitatia numarul 350124
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350124/08.07.2013
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVACod fiscal: 15249612, Adresa: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214211519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU BIOCHIMIE USCATA PT ANALIZOR VITROS 950 SI HEMATOLOGIEAtribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta fondurilor bugetare aprobate;Livrarea produselor din contractele subsecvente se va face numai pe baza de comanda. Comenzile vor fi transmise de autoritatea contractanta, prin fax, iar livrarea se va face in maxim 5 zile de la primirea comenzii
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1% din valoarea totala ) faraTVA pentru fiecare lot in parte pentru care se depune ofertaMod de constituire : conform art.86 din HG 925/2006Prin : scrisoare de garantie bancara prezentata in original in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova ;
- Formular -11 ;loturi 1-21, 24;2- 17, 7;3-148, 68;4-21, 24;5-148, 68;6-42, 48;7-42, 48;8-21, 249-21, 24;10-148, 68;11-21, 24;12-21, 24;13-35, 4;14-169, 92;15-17, 7;16-21, 24;17-35, 4;18-35, 4;19-35, 4;20-21, 24;21-148, 68;22-12, 6;23-86, 4;24-117;25-243, 6;26-18;27-41, 4;28-105;29-105;30-23, 04;31-23, 04;32-23, 04-sau Ordin de Plata in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova, CONT RO16TREZ7055005XXX000148, TREZORERIE SECTOR 5sau prin depunere numerar la casieria unitatii ;
-Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor.-Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 40zile la data LIMITA depunerii ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conformLegii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular A ? cerinta obligatorie.Prezentare-original, conform ordinului 509/2011, art5, alin 3.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006Completare: Formular B - cerinta bligatorie.Prezentare-original, conform ordinului 509/2011, art5, alin 3.Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: Mircea Stefan Miorel? Director, Cristache Radu Stefan ? sef serviciu economico administrativ, Georgescu Vasile ? sef birou financiar contabilitate , Manescu Ileana ? Medic laborator, biochimist principal- Negutu Maria, Biochimist specialist Baciu Ecaterina , Constantin Gabriela ? agent administrativ pr ICerinta nr.3- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrezentare ? original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul »)- certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 4- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele localePrezentare ?original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul »)certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular C1 ? cerinta obligatoriePrezentare - original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul » Cerintanr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala - "informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor"?Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? original/copie legalizata sau « conform cu originalul »?-Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.Cerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate-Conform Hotararii 144/2010privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, Ordinul Ministrului Sanatatii Publice nr 1636/2004 pentru aplicarea normelor metodologice de aplicare a Legii 176/2000, privind dispozitivele medicale.Mod de prezentare : copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii Generale - cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Mostre- se solicita incarcarea in SEAP de fotografi/descrieri ale produselor pentru care se oferteaza.Se vorprezenta obligatoriu MOSTRE pentru toate produsele ofertate pana cel mai tarziudata limitade depunere a ofertelor ora 14 :00 la sediul autoritatii contractante : Penitenciar Spital Rahova Bucuresti, sos Alexandriei, nr 154, sector 5, Bucuresti, Cerinta nr.3 -Certificat de inregistrare a dispozitvelor medicale pentru produsele care nu poarta marcaj CEConform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 12:08