Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU LABORATOR CLINIC 2
Detaliu pentru invitatia numarul 329785
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329785/19.06.2012
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU LABORATOR CLINIC 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVACod fiscal: 15249612, Adresa: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214211519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051543, telefon: +40 214200810, fax: +40 214211519, persoana de contact: GABRIELA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU LABORATOR CLINIC 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT ACHIZITIE REACTIVI PENTRU LABORATOR CLINIC
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 495 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
nr lot denumire produs Garantiede participare ron1 Ac. HCV L* 78, 122 AG. HBs L* 50, 43 amoxicillin-acid clavulanic L* 0, 724 ampicillin sulbactam L* 0, 725 ASLO L* 1, 776 Benzi pt reactia Indol L* 4, 027 cefalexin L* 0, 728 ceftazidime L* 0, 729 ceftriaxona L* 0, 7210 cefuroxim L* 0, 7211 ciprofloxacin L* 0, 7212 clindamicin L* 0, 7213 colesterol L* 21, 2414 Coloratie Gramm L* 915 control coagulare nivel mediu L* 46, 0816 control coagulare nivel ridicat L* 46, 0817 CPS3(mediu cromogen uroculturi) L* 17, 5818 CRP L* 1, 3819 furazolidon L* 0, 4520 gentamicina L* 0, 1821 HIV L* 3622 imipinem L* 0, 4523 meropenem L* 0, 4524 mueller hinton cu sange L* 16, 87525 norfloxacin L* 0, 4526 nystatin L* 0, 22527 piperacilin tazobactam L* 0, 4528 rpr-carbon L* 9, 4529 ser hemotest ( 4 FL/SET)determinare grup sanguin+rh 21, 630 stripuri biochimie urinara (11 parametrii) 12, 2431 TPHA L* 9, 5432 trusa streptic L* 5, 16VALOATE TOTALA PER TOATE LOTURILE GARANTIE DE PARTICIPARE - 394.95 RON
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular A ? cerinta obligatorie.Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006 Completare: Formular B - cerinta bligatorie.Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalulPersoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul unitatii, necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt: MIRCEA MIOREL - DIRECTOR, GEORGESCU VASILE- contabil sefSubcomisar Luncasu Catalin - sef serviciu economico - administrativ, Dr. Manescu Ileana - medic specialist laborator, Biochimist Negutu Maria, Insp. Radulescu Laura - ofiter achizitii, Ag. Sef Pr. Constantin Gabriela - agent administrativCerinta nr.3- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrezentare ? original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul »)- certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 4- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele localePrezentare ?original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul »)certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular C1 ? cerinta obligatoriePrezentare - original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul » Cerintanr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritorialaemis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, completat cu toate informatiilecareatesta obiectul de activitate al operatorului economicPentru persoane juridice/fizice romane : se permite prezentarea in oricare din formele ? original / copie legalizata / copie lizibila- cu mentiunea conform cu originalul-Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii Generale ? care va cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Mostre pentru loturile 1, lotul 2, lotul 21, lotul 28, lotul 30pana cel mai tarziudata limitade depunere a ofertelor ora 14 :00 la sediul autoritatii, Cerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publicein conformitate cu HOTARAREA DE GUVERN NR.144/2010, Ordinul MINISTRULUI SANATATII NR.1636/2004 SI LEGEA 176/200 , ,Cerinta nr.3 - Certificat de inregistrare a dispozitvelor medicale pentru diagnostic in vitro pentru produsele care nu poarta marcaj CE conform DIRECTIVEI 93/42/CEE si Hotararii Guvernului nr. 54/2009
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, prin fax 021.421.15.19 sau e-mail [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 10:07