Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract achizitie sare deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 337942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALA
Numar invitatie: 337942/23.10.2012
Denumire contract: contract achizitie sare deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALACod fiscal: 10929162, Adresa: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Telefon: 0248724186, Fax: 0248724186
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248724186, fax: +40 248724186, persoana de contact: IOAN GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248724186, fax: +40 248724186
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciu public local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract achizitie sare deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract achizitie sare deszapezire 700 tone astfel: 500 tone pana la 31.12.2012200 tone pana la 31.03.2012
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 1375 lei 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. 3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu conform art 87 HG 925/2006 si art 278¹ din OG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se restituie de autoritatea conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. In cazul in care ofertantul face contestatie iar CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la o banca comerciala agreata de ambele parti contractante un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G.nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prev.art.180: Prezentarea declaratiei conform Formularul nr. 1(inclusiv tert sustinator); Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Prezentarea declaratiei conform Formularul nr. 2 (inclusiv tert sustinator) Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 - Formularul nr. 3 (inclusiv tert sustinator, care nu trebuie sa se incadreze in disp.art.181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006 potrivit Legii nr.279/2011) Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Lista persoanelor de decizie din cadrul S.P.G.C. Curtea de Arges: DIRECTOR: ing.IOAN GHITA CONTABIL SEF: ec.TOMESCU ADRIANA si membrii comisiei de evaluare: jr.CAZACU CATALIN; ref.CHIRILESCU DAN; ref.CERBUREANU STELIAN; ref.ARSENE CRISTIAN; ref.UTA CONSTANTIN; ref.TUDORA STANCIU MARIA GABRIELA; ref.DEACONU OVIDIU IONUT BUGETUL AFERENT AUTORITATII CONTRACTANTE NECESAR FINANTARII CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA SE APROBA PRIN HOTARARE DE CONSILIU LOCAL, persoana care aproba bugetul este ordonatorul principal de credite, respectiv Primar ing.NICOLAE DIACONU; Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta: Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 4 Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data de depunere a ofertelor, emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Trib Terit(ONRC), sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte ob de activ al soc al op ec.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certif in copie conf cu originalul va prezenta documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii. Ob. contr. treb sa aiba coresp in codul CAEN din certif constat emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Fisa de informatii generale - formularul 5
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente (procese verbale de receptie, recomandari, certificat constatator, etc) din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare. Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unui document ca de exemplu: - un proces verbal de receptie, o recomandare (formular nr. 6), - o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari/clienti (conf. art.97¹ din HG.925/2006) sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau produse similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari. . Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) in ultimii3 ani Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer