Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE


Detaliu pentru invitatia numarul 354609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALA
Numar invitatie: 354609/11.10.2013
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALACod fiscal: 10929162, Adresa: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Telefon: 0248724186, Fax: 0248724186
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 213104641, fax: +40 213104641, persoana de contact: IOAN GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciu public local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE in cant de 1000 to: 500 to pana la 31122013500 to in perioda 0101-31032014VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI IN FUNCTIE DE CARE SEVOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE.VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARIValoarea estimata fara TVA: intre 101.000 si 202.000 leiOptiuni: contractul se poate prelungi cu 3 luni in anul 2014, cf.art.6 alin.3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 000 - 202, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 1010 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG 925/2006.4.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda este la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se restituie de autoritatea conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din Municipiul Curtea de Arges un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G.nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Prezentarea declaratiei conform Formularul nr. 1(inclusiv tert sustinator);Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Prezentarea declaratiei conform Formularul nr. 2 (inclusiv tert sustinator)Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG34/2006 - Formularul nr. 3 (inclusiv tert sustinator, care nu trebuie sa se incadreze in disp.art.181 lit.a, c1 si d din OUG 34/2006 potrivit Legii nr.279/2011)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor de decizie din cadrul S.P.G.C. Curtea de Arges: DIRECTOR: ing.IOAN GHITACONTABIL SEF: ec.TOMESCU ADRIANAsi membrii comisiei de evaluare: jr.CAZACU CATALIN; ref.CHIRILESCU DAN; ref.CERBUREANU STELIAN; ref.ARSENE CRISTIAN;ref.UTA CONSTANTIN; ref.TUDORA STANCIU MARIA GABRIELA; ref.ZINCA MARIUSCertificatul de participare la licitatii cu oferta independenta: Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 4Informatii generale: Fisa de informatii generale - formularul 5 Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, informatiile cuprinse in el trebuie sa fie rerale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Trib Terit(ONRC), sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte ob de activ al soc al op ec.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certif in copie conf cu originalul va prezenta documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii. Ob. contr. treb sa aiba coresp in codul CAENdin certif constat emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant an 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente (procese verbale de receptie, recomandari, certificat constatator, etc) din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va fi insotita de documente/certificate emise sau contrasemnate de catre autoritatea beneficiara sau clientul beneficiar. Certificarea sistemului calitatii Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer