Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE
Detaliu pentru invitatia numarul 354609
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354609/11.10.2013
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALACod fiscal: 10929162, Adresa: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Telefon: 0248724186, Fax: 0248724186
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 213104641, fax: +40 213104641, persoana de contact: IOAN GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA UNIRII NR.9, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciu public local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE in cant de 1000 to: 500 to pana la 31122013500 to in perioda 0101-31032014VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI IN FUNCTIE DE CARE SEVOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE.VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARIValoarea estimata fara TVA: intre 101.000 si 202.000 leiOptiuni: contractul se poate prelungi cu 3 luni in anul 2014, cf.art.6 alin.3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 000 - 202, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 1010 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG 925/2006.4.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda este la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se restituie de autoritatea conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din Municipiul Curtea de Arges un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G.nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant an 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente (procese verbale de receptie, recomandari, certificat constatator, etc) din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va fi insotita de documente/certificate emise sau contrasemnate de catre autoritatea beneficiara sau clientul beneficiar. Certificarea sistemului calitatii Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 08:13