Achizitie publica - contract achizitie servicii audit pentru proiectul "Sistem informatic integrat pentru gestiunea serviciilor oferite clientilor Arhivelor Nationale"
Detaliu pentru invitatia numarul 344982
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344982/08.04.2013
Denumire contract: contract achizitie servicii audit pentru proiectul "Sistem informatic integrat pentru gestiunea serviciilor oferite clientilor Arhivelor Nationale"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialARHIVELE NATIONALECod fiscal: 6563755, Adresa: BD.REGINA ELISABETA NR49 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.312.67.10, Fax: 312.58.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.REGINA ELISABETA NR49 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050013, telefon: +40 213150238, fax: +40 213150238 / +40 213135781, persoana de contact: LILIANA ALINA GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD.REGINA ELISABETA NR49 SECTOR 5, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract achizitie servicii audit pentru proiectul "Sistem informatic integrat pentru gestiunea serviciilor oferite clientilor Arhivelor Nationale"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de auditare, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.Achizitia serviciilor de auditare este strict necesara pentru verificarea : - conformitatii activitatilor si cheltuielilor efectuate in timpul implementarii proiectului ?Sistem informatic integrat pentru gestiunea serviciilor oferite clientilor Arhivelor Nationale?, cod SMIS 14180- conformitatea sistemului informatic implementat cu cerintele prevazute in Cererea de Finantare- indeplinirea necesitatilor de securitate a sistemului informatic implementat
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val 2.000 lei. Per de valab ? cel pu?in egala cu per min de valab a ofertei, 60 de zile calendaristice de la data limita de primire/depunere a ofertelorPt IMM, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004, obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM - Formularul nr.19 .Constituire: instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara, in origl, conf Form nr 20; instr de garantare emis in conditiile legii, de o soc de asig, in original; viram bancar in contul: RO03TREZ7055005XXX000188 deschis la Trezorerie Sector5, Buc, cod fiscal 6563755; depunere suma de bani la caseria AC; orice alt instrum de garantare conform art. 86 din HG 925/2006;Echiv pt o garantie de particip depusa in euro se va face la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.In cazul in care garantia de particip nu este prez cel mai tarziu la desch of, precum si in cazul in care nu este constituita in cond prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa, conf.art.36 alin.1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie va fi emisa in numele si pentru Asociere, prin grija Liderului Asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec.;
- Garantia de particip emisa in alta lb decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.- Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau in procent de 5% din valoarea contractului fara T.V.A., in situatia in care furnizorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in baza prevederilor art.16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborate cu cele ale art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului nr. 22.Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria Arhivelor Na?ionale., aflata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind calitatea de participant (lider/independent, asociat, tert sustinator).Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.2;Cerinta nr.2: Declaratie privind eligibilitatea (lider/independent, asociat, tert sustinator). Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.3;Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorul economic (lider/independent, asociat, ter? sus?inator) trebuie sa completeze ?i sa depuna Formularul nr. 4. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia se va prezenta in original. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr.4: Declara?ie privind neincadrarea in neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006.Operatorul economic (lider/independent, asociat, ter?, subcontractant) trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 6.Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie: Dr. Ioan Dragan-Director, Alina Pavelescu-Director Adjunct, Marin Cotruta-Contabil Sef, Elena Chirila- responsabil juridic, Ruxandra Priminescu-Coordonator de proiect, Emil Casan-responsabil IT&C, Liliana Alina Gheorghe- coordonator Compartiment Achizitii Publice. Bugetul autoritatii contractante este aprobat de secretarul de stat al M.A.I-Bogdan Tohaneanu Cerinta nr.5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Operatorul economic (lider/independent, asociat) trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 7. Cerinta.: Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei ? O.N.R.C. sau echivalent..Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider/independent, asociat) trebuie sa prezinte in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei ? O.N.R.C. sau echivalent. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din continutul certificatului trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, precum obiectul de activitate, respectiv servicii de auditare care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte Certificatul constatator in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, inainte de data intocmirii raportului procedurii de atribuire. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate echivalente), conf dispoz art.183 din OUG nr.34/2006. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale persoanele fizice vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din care sa reiasa ca au ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: cifra de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) in domeniul de activitate al contractului ce urmeaza a fi atribuit, din care reiese ca aceasta este cel pu?in egala cu 100.000 lei.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte in cadrul Formularului nr.5 cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) in domeniul de activitate al contractului ce urmeaza a fi atribuit, din care reiese ca aceasta este cel pu?in egala cu 100.000 lei., Valorile cifrei de afaceri si profitului net vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de B C E pentru anul respectiv. (anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; anul 2011 1 euro=4, 2379 lei; anul 2012; 1 euro=4, 4560 lei).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B C E.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentul completat in mod corespunzator si semnat de persoane autorizate. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate. Pentru oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, Capacitatea economica si financiara a ofertantilor poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. Aceasta are obligatia de a dovedi sus?inerea prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, este obligatorie prezentarea declaratiei de eligibilitate (Formular nr.3) si a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.4)?. Prezentarea de catre ofertanti a Formularului nr. 10 ? ANGAJAMENT privind sustinerea financiara a ofertantului/ candidatului/ grupului de operatori economici, raspunde solicitarii privind indeplinirea cerintei minime de calificare privind nivelul minim al cifrei de afaceri. Tertul sustinaror financiar va completa Declaratia privind conflictul de interese conform prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006, modificata prin Legea 279/2011., Cerinta nr.2: Bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare, conf dispoz art.185 alin.(2) din OUG nr.34/2006. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider/independent, asociat) va depune bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare, conf dispoz art.185 alin.(2) din OUG nr.34/2006. In cazul in care Operatorul economic este infiintat dupa 31.12.2012, sau nu are obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, acesta trebuie sa prezinte orice alte documente legale edificatoare prin care poate demonstra cerinta privind bilantul pentru anul 2012, Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in original/copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentul completat in mod corespunzator si semnat de persoane autorizate., Cerinta 3: Inf. gen privindsit ec si fin. Cerinta obligatorie: Op ec (lider/indep, asociat) tb sa completeze si sa prezinte in orig Fisa de inf gen ? Form 5. In cazul in care oferta este depusa de o asoc, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prez doc completat in mod coresp si semnat de pers autorizate. Pentru demonstr indeplinirii crit de calif, of are dr de a prezenta initial doar o decl pe propria raspundere (Form 9), semnata de reprez sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calif astfel cum au fost solicitate in doc de atribuire. Decl va fi insotita de o anexa in care of trebuie sa mentioneze succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care uzeaza de acest drept, of are obligatia de a prez/completa certif/doc edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif atunci cand primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul precizat in solicitare (3 zile lucratoare) Daca, din motive obiective, justif corespunzator, of nu are posib de a prez doc solicitate, acesta are dr de a-si demonstra sit ec si fin si prin prezentarea altor doc care sa reflecte o imagine fidela a sit ec si fin.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3: a)Lista principalelor serv prestate in ultimii 3 ani calcula?i pana la data limita de depunere a ofertelor ( lider / independent , asociat).Ofertantul tb sa prezinte in original Formular 11 si anexa la acesta ( pt.servicii de audit: TIC, in securitatea informatiilor si financiar), b) Ofertantul tb sa faca dovada ca a prestat serv similare celor ce vor fi achizitionate, respectiv servicii de audit TIC, servicii de auditare in securitatea informatiilor si servicii de audit financiar.Ofertantul trebuie sa prezinte unul sau mai multe contract/contracte (maxim 4 contracte), avand ca obiectachizitia de servicii de audit TIC - Tehnologia Informatei si Comunicatii si servicii de auditare in securitatea informatiilor, precum si servicii de audit financiar, pentru care exista procese-verbale de receptie finala sau partiala, in valoare cumulatacel putin egala cu 100.000 lei, fara T.V.A. (in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv., c)Pentru fiecare contract prezentat, respectiv pentru fiecare tip de serviciu: audit TIC; audit in securitatea informatiilor; audit financiar), se vor atasa documente/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Documentele vor contine, cel putin, date referitoare la: beneficiarul serviciilor, tipul serviciilor prestate, perioada de derulare a serviciilor (copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, cerintele se vor considera indeplinite in mod cumulativ, Cerinta 2: Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului (lider /independent, asociat). Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original Lista cu datele de identificare a personalului propus pentru indeplinirea contractului- Formular 13, 1.Audit Manager ? coordonator de echipa1.1.Pregatire prof si aptitudini: Studii superioare;
- Certificare profesionala pentru managementul proiectelor emisa de organisme acreditate in acest sens(PMI, IPMA, PRINCE 2/similar);
- Certificare privind managementul serviciilor IT (ITIL Foudationa/similar)Modalitate indeplinire: prezentare CV din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat (Formular nr. 15).;Diplome si certificari in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizata; Declaratie privind pregatirea profesionala mentionata in CV. (Formular nr.15a); Formularul nr.14 - Declaratie de disponibilitatepe durata derularii contractului, pentru fiecare expert propus., 1.2.Experienta prof.generala: Maxim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor1.3.Experienta prof.specifica: Experienta specifica in domeniul activitatii solicitate ? implicarea ca manager intr-un proiect (indiferent de domeniul proiectului) si participarea in cadrul unui proiect/contract similar obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit (indiferent de pozitia detinuta)Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV, 2. Expert audit TIC2.1.Pregatire prof si aptitudini: Studii superioare in domeniul TIC - Tehnologia Informatei si Comunicatii(electronica, automatica, cibernetica, informatica)-Competente in auditul sistem informatice, atestat certificare Certified Information Systems Auditor eliberat de catre Asociatia de Audit si Control al Sistemelor Informatice (Information Systems Audit and Control Association) /echivalent. Dovada se face prin prezentarea: -Curriculum Vitae din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat (Formular nr. 15).;
- Diplome si certificari in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizataOfertantul va completa o declaratie privind pregatirea profesionala mentionata in CV. (Formular nr.15a)Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularul nr.14 - Declaratie de disponibilitatepe durata derularii contractului, pentru fiecare expert propus ., 2.2.Experienta prof.generala: Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul TIC2.3.Experienta prof.specifica: Experienta specifica in domeniul TIC ?min.2 ani.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV .(cartea de munca/extras din REVISAL(echivalent) saudocument/e emis/e de beneficiarul serviciilor prestate din care sa rezulte experienta profesionala generala si specifica a expertului), 3. Expert audit securitate sisteme informatice3.1.Pregatire prof si aptitudini: Studii superioare in domeniul TIC - Tehnologia Informatei si Comunicatii(electronica, automatica, cibernetica, informatica)-Competente in auditul sistem informatice, atestat certificare Certified Information Systems Auditor eliberat de catre Asociatia de Audit si Control al Sistemelor Informatice (Information Systems Audit and Control Association) /echivalent.-Competente in testarea securitatiisistem informatic atestat princertificari in acest sens. Dovada se face prin prezentarea: -CV din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat (Formular nr. 15).;
- Diplome si certificari in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizataOf va completa o declaratie privind preg prof mentionata in CV. (Formular nr.15a)Of tb sa completeze si sa prezinte, in orig, Formularul nr.14 - Decl de disponibilitatepe durata derularii contractului, pt fiecare expert propus ., 3.2.Experienta prof.generala: Experienta profesionala generala in domeniul studiilor absolvite ?minim 3 ani3.3. Experienta prof.specifica: Experienta specifica in domeniul TIC - minim 2 ani-Participare in calitate de auditor in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatii intr-un proiect similar, realizat pentru institutii publice sau private. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV .(cartea de munca/extras din REVISAL(echivalent) saudocument/e emis/e de beneficiarul serviciilor prestate din care sa rezulte experienta profesionala generala si specifica a expertului), 4. Expert audit financiar4.1. Pregatire prof si aptitudini: -Studii superioare in domeniu financiar, contabilitate sau economic;
-Certificari: membruC.A.F.R valabil la data limita de depunere a ofertelor, cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs; Modalitate indeplinire: CV din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat (Formular nr. 15).;
- Diplome si certificari in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizataOfertantul va completa o declaratie privind pregatirea profesionala mentionata in CV. (Formular nr.15a) si va prezenta , in original, Formularul nr.14 - Declaratie de disponibilitatepe durata derularii contractului, pentru fiecare expert propus.Op. ec. clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de doc. care sa ateste experienta prezentata in CV .(cartea de munca/extras din REVISAL(echivalent) saudoc/e emis/e de beneficiarul serv. prestate din care sa rezulte experienta profesionala a expertului), In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani inso?ita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar Tertul sustinaror al ofertantului va completa Formularul 12 - ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala precum si Declaratia privind conflictul de interese conform prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 si nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006, modificata prin Legea 279/2011. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 15:36