Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE ( IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI ) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA


Detaliu pentru invitatia numarul 326133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ocolul Silvic Dorna
Numar invitatie: 326133/09.05.2012
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE ( IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI ) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOcolul Silvic DornaCod fiscal: RO25782727, Adresa: com. Dorna candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575202, Fax: 0230575202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Dorna Candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575202, fax: +40 230575202, persoana de contact: DUMITRU CRISTIAN DONISA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ocolul Silvic Dorna, com. Dorna Candrenilor, str. Principala, nr.85, jud. Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii silvice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE ( IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI ) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE ( IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI ) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA
II.1.6) CPV: 77231600-4 - Servicii de impadurire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 335, 329.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3688.60 (respectand art.85 din H925/2006)Se poate constitui astfel: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din facturile emise de prestator autoritatii contractante, in conf. cu H.925/2006, art. 90, alin. 1 si 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa declaratiile tip regasite la sectiunea Formulare: a) Declaratie privind eligibilitatea (formular nr. 1)b) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular nr. 12)c) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 13)d) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 2)e)- Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractantef) declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 14 , Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractatnte sunt ing Donisa D-tru Cristian, ing Irimescu Gabriel, contabil Lazariuc olga, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Documentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine se va depune orice document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri - conform art.185, alin.1 lit.c, O.34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Dovada atestarii conf. normelor metod. priv. atestarea pers. fizice si juridice care efectueaza proiectare si/sau lucrari de imbunatatiri funciare din dom. silvic aprob. prin OM718/2010, pt. grupele delucr. prevaz. la art.7 lit.c si/sau d.- lista cu utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de catre poatedispune pt. indepl. coresp. a contractului- decl. prin. ef. mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 20:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer