Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE ( IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI, LUCRARI IN PEPINIERE) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA
Detaliu pentru invitatia numarul 344472
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344472/29.03.2013
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE ( IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI, LUCRARI IN PEPINIERE) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOcolul Silvic DornaCod fiscal: RO25782727, Adresa: com. Dorna candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575202, Fax: 0230575202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Dorna Candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575202, fax: +40 230575202, persoana de contact: DUMITRU CRISTIAN DONISA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Dorna Candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii silvice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE ( IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI, LUCRARI IN PEPINIERE) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT ACHIZITIE SERVICII SILVICE (IMPADURIRI, COMPLETARI, REVIZUIRI, DESCOPLESIRI, LUCRARI IN PEPINIERE) IN FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE CATRE OCOLUL SILVIC DORNA, ASA CUM SUNT PREZENTATE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 77231600-4 - Servicii de impadurire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 442, 636.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :8852.72 lei (2% din valoarea contractului) ? valabila pe o perioada de 90 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO83RNCB0243114694390001, deschis la B.C.R. Vatra Dornei, cod fiscal RO 25782727;2) numerar la casieria OS Dorna, chitanta se va prezenta in original.3) prin oricare din metodele descrise la prevederile articolului 86 alin(1)din HG nr. 925/2006.Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelorcu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea viitorului contract, fara TVA, prin: se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular Anexa nr. 10 A; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular Anexa nr. 10 B; declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 13 A , Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractatnte sunt ing Donisa D-tru Cristian, ing Irimescu Gabriel, ing. Nastase Mihai, contabil Lazariuc olga, solicitam certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regurile de concurenta conf. Ordin 314/2010, solicitam completare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular Anexa nr. 60;Lipsa datoriilor catre bugetul de stat - Se va atasa certificatul de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleLipsa datoriilor catre bugetul local - Se va atasa certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? . Informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale, la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea economoca si financiara, informatii privind cifra de afaceri din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Dovada atestarii conf. normelor metod. priv. atestarea pers. fizice si juridice care efectueaza proiectare si/sau lucrari de imbunatatiri funciare din dom. silvic aprob. prin OM718/2010, pt. grupele delucr. prevaz. la art.7 lit.c si/sau d - doar pentru loturile 1, 2, 3declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatoruleconomic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de furnizareDeclaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau sediu Ocolul Silvic Dorna, com Dorna Candrenilor, nr 85
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 09:04