Achizitie publica - Contract achizitie servicii silvice de impaduriri si completari, intretinere a regenerarilor si taieri de ingrijire
Detaliu pentru invitatia numarul 320255
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320255/15.02.2012
Denumire contract: Contract achizitie servicii silvice de impaduriri si completari, intretinere a regenerarilor si taieri de ingrijire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 268223007, fax: +40 268223007, persoana de contact: Nagy Alina Petronela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RPLP PIATRA CRAIULUI RA, strada Postavarului, nr. 5, oras Zarnesti, judet Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitie servicii silvice de impaduriri si completari, intretinere a regenerarilor si taieri de ingrijire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract achizitie servicii silvice de impaduriri si completari, intretinere a regenerarilor si taieri de ingrijire.
II.1.6) CPV: 77231600-4 - Servicii de impadurire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 867 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantul de 4552.54 lei (respectand art.85 din H925/2006)Se poate constitui astfel: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din facturile emise de prestator autoritatii contractante, in conf. cu H.925/2006, art. 90, alin. 1 si 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa declaratiile tip regasite la sectiunea Formulare: a) Declaratie privind eligibilitateab) Certificat de participare la procedura cu oferta independentac) Declaratie privind calitatea de participant la procedurad) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006e) Certificat fiscal privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatf) Certificat de intregistrare al societatiig) Certificat constatator emis de ORC Pentru a demonstra capacitatea de execrcitare a activitatii profesionale de catre persoane fizice/juridice romane se va depune certificatul de intregistrare al societatii in original si copie precum si certificatul constatator emis de ORC in original si copie. Dupa deschiderea ofertelor comisia de evaluare va inapoia documentele originale.Pentru persoane juridice/fizice straine se va depune orice document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Certificat de bonitate financiara (decl. bancare coresp. conform art.185 alin1 lit. a, O.34/2006).- declaratie privind cifra de afaceri - conform art.185, alin.1 lit.c, O.34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Dovada atestarii conf. normelor metod. priv. atestarea pers. fizice si juridice care efectueaza proiectare si/sau lucrari de imbunatatiri funciare din dom. silvic aprob. prin OM718/2010, pt. grupele delucr. prevaz. la art.7 lit.c si/sau d.- Atestat de exploatare - original si copie- cazier tehnic - original si copie- Lista a principalelor servicii de impadurire, intretinerea regenerarilor si taieri de ingrijire prestate in ultimii 3 ani- lista cu utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de catre poate dispune pt. indepl. coresp. a contractului- decl. prin. ef. mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Autorizatie de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP sau la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 14:29