Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITII ECHIPAMENT INFORMATIC
Detaliu pentru invitatia numarul 338041
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338041/26.10.2012
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITII ECHIPAMENT INFORMATIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor TeleormanCod fiscal: 144 35 501, Adresa: Strada Taberei, nr. 2, Turnu Magurele, Telefon: 0247417291, Fax: 0247417291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Taberei, nr. 2, Turnu Magurele, Romania, cod postal: 145200, telefon: +40 247417291, fax: +40 247417291, persoana de contact: Corneliu DIMANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Taberei, nr. 2, Turnu Magurele, Romania, cod postal: 145200, telefon: +40 247417291, fax: +40 247417291, etaj 2, sala Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITII ECHIPAMENT INFORMATIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT ACHIZITII ECHIPAMENT INFORMATIC SI ACCESORII DE BIROU
II.1.6) CPV: 30236000-2 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 173.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 1200 lei- Garantia de participare va fi depusa cu ordin de plata, in contul: RO72TREZ6075005XXX001724, deschis la Trezoreria Turnu Magurele, beneficiar CRFPA Teleorman, CUI 14435501, sau lacasieria de la sediul unitatii, intre orele 8, 30 ? 16, 30- Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica, in termen de 14 zile de la semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, in termen de 14 zile de la semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.-
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Prezentare formular 12AIncadrareainsituatiaprevazutala art.180dinOrdonantadeurgenta nr.34/2006atrageexcludereaofertantului dinproceduraaplicatapentruatribuirea contractului de achizitie publica..Prezentare formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art.181dinOrdonantadeurgenta nr.34/2006atrageexcludereaofertantului dinproceduraaplicatapentruatribuirea contractului de achizitie publica.3 Prezentare formular 12CDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69ยน din OUG nr. 34/2006PERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE ALE AUTORITATII CONTRACTANTE : DIRECTOR - RADU MICUDIRECTOR ADJ. CEANGARU SILVICA MARIANAMANAGER PROIECT DOBRE ANGELAExpert achizitii Dimancea CorneliuConsilier juridic Dragomir Alina4 C E R T I F I C A T de participare la procedura de achizitie, cu oferta independenta10 C .Certificatulconstatatoreliberatde OficiulRegistruluiComertuluidepe langainstantacompetenta, inxerocopie certificatapentruconformitatecuoriginalul cusemnaturasistampiladincaresa rezultenumelecomplet, sediul/adresa actuala, persoaneleautorizate/ administratorisiobiectuldeactivitateal societatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 08:42