Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitionare cartuse cu toner


Detaliu pentru invitatia numarul 327031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ
Numar invitatie: 327031/16.05.2012
Denumire contract: Contract achizitionare cartuse cu toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJCod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.591.670, Fax: 0264.592.489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitionare cartuse cu toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de cartuse cu toner pentru imprimante marca Lexmark, HP, Samsung, Xerox.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 515 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru LOT 1 = 378, 50 lei, Garantia de participare pentru LOT 2 = 604, 80 lei, Garantia de participare pentru LOT 3 = 212, 00 lei, Garantia de participare pentru LOT 4 = 375, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare(GP) trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, resp. 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin depunerea la casieria DGFP Cluj a sumei in numerar, sau prin virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar RO96TREZ2165005XXX006910 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus, dar nu mai mica de 1% din Ve fara TVA, pt fiecare lot.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE) - 10% din valoarea fara TVA a fiecarui lot adjudecat. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Prezentare Declaratie privind eligibilitatea-completare FORMULAR 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura pentru atribuirea unui contract de achizitie publica.Cerinta nr. 2- Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare FORMULAR 12B.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Conf.art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente si de a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoare.-Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- completare FORMULAR 4.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Costin ? Director executivComisia de evaluare: Dragonici Laurentiu ? presedinte, Tanase Mihail ? membru, Lapusan Daniela ? membru, Kurucz Nemes Oana ? membru, Misan Dorin ? membru.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare si prezentare FORMULAR 5.Nota: in cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care persoana care semneaza formularul nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Documentele de mai sus vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1- Prezentare Certificat Constatator. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani care se completeaza conform Formularului 3 si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2008, 2009 si 2010, astfel: Curs RON/euro2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani. Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte sau copii dupa informatiile relevante dincontracte, contracte cu valoare totala egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se oferteaza.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Prezentarea cel putin a unui document/recomandare din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care au fost livrate produse similare, respectivcartuse de tonere pentru imprimante / copiatoare / faxuri.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Autoritatea contractanta poate solicita cate o mostra din fiecare consumabil ofertat.In conformitate cu prev. art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006 mostrele pot fi solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit. d) din OUG 34/2006. Se vor prezenta documente emise de catre organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertantti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatii.ro, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer