Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitionare cartuse toner


Detaliu pentru invitatia numarul 345452
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 345452/17.04.2013
Denumire contract: Contract achizitionare cartuse toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: Aurelia Pascaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: Aurelia Pascaru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract achizitionare cartuse toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie consumabile (cartuse de toner) conform specificatiilor din CS.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 718 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1-15 Lei, Lot 2-700 Lei, Lot 3-420 Lei, Lot 4-2380 Lei, Lot 5-50 Lei, Lot 6-550 Lei, Lot 7-1800 Lei, Lot 8-5 Lei, Lot 9-1180 Lei, Lot 10-60 Lei, Lot 11-40 Lei.Of are oblig de a constit GP in cuantumurile de mai sus.Constit GP se face cf art 86 si 87 din HG925/2006 si va fi emisa in cond lg de o soc bancara sau de asig, se prez in orig la deschid.GP trebuie sa aiba valabilitatea cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului.GBE a contractului se constituie de catre contractant in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.GBE se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) sau de la art. 90 alin. (2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea.Completarea si prezentarea Formularului 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarileulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului 3.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si / sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata in conformitate cu art. 186 si / sau art. 190 din O.U.G. nr. 34 / 2006, documentul va fi depus si de catre tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34 / 2006.Conf. art. 182 alin (2) si art. 181 lit. c1) din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente side a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoareCerinta nr. 3: Certificat atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 4: Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale.Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute le art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului 9.Ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: PUFAN George - secretar general, reprezentant legal al Curtii de Conturi a Romaniei, MITROI Monica - director economic, PASCARU Aurelia - director investitii, achizitii publice si patrimoniu.Persoanele care aproba / semneaza documente emise sau in legatura cu procedura de atribuire: NANIS Dragos ? consilier juridicHUBATI Valentina ? consilier superiorPRIOTEASA Felicia ? consilier superiorDUMITRU Eugen ? consilier superiorLAZAR Valentina ? consilier superiorMOISA Alexandra ? consilier debutant, urmand a se constitui ulterior comisia de evaluare a ofertelor.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, subcontractantul/ii nominalizat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 6: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea si prezentarea Formularului 4.Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/ii legal/i al/i ofertantului asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul participarii cu oferta comuna, documentul se depune si semneaza de catre liderul asocierii.Nota: Toate documentele intocmite / emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizi?ie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului sus?inator, care se prezinta incheiat in forma autentica. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societa?ile bancare, de asigurari sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise ?i ? implicit - folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a documentelor prezentate initial numai in copie conform cu originalul.Nota: Documentele solicitate mai sus (pct. III.2.1. - III.2.4) vor fi valabile la data limita a depunerii ofertelor, cu exceptia certificatelor de atestare fiscala pentru care se precizeaza in cadrul Cerintei nr. 2 de la pct. III.2.1.a) conditiile de valabilitate fiind cele potrivit reglementarilor legale;Nu se vor folosi prescurtari.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui ofertant, Curtea de Conturi a Romaniei are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Nota: Documentele solicitate mai sus (pct. III.2.1. - III.2.4) vor fi valabile la data limita a depunerii ofertelor.Nu se vor folosi prescurtari.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui ofertant, Curtea de Conturi a Romaniei are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare informatii generaleSe va prezenta declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani (Formularul 5), respectiv pentru perioada 2010, 2011, 2012.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al B.N.R., astfel: An Curs Leu / Euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Documentul se depune in original., Cerinta nr. 2: Bilant contabil pentru ultimii 3 (trei) ani.Se vor prezenta bilanturile contabile aferente ultimilor 3(trei) ani, respectiv 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul pe anul 2012 seaccepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.Documentele se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani.Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se va realiza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic, ce va fi probata cu documente justificative in cazul castigarii procedurii., Cerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unui document / recomandare din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care au fost livrate produse similare, respectiv cartuse de tonere pentru imprimante / copiatoare / faxuri.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1 : Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.Prezentarea de documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001:2008, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si cu stampila.Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertelor.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer