Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIONARE MOBILIER DE BIROU in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 24224


Detaliu pentru invitatia numarul 340722
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 340722/06.12.2012
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIONARE MOBILIER DE BIROU in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 24224
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213078874, Fax: 0213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: DIAPP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: DIAPP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIONARE MOBILIER DE BIROU in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 24224
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Achizitionarea de ?Mobilier de birou? in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 24224, conform caietului de sarcini: Mobilier demnitari, mobiler personal conducere, mobilier personal executie, mobilier sala sedinta mare, mobilier sala sedinte medie si mica
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 193.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP -10400 lei Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie conform art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006, sau prin depunerea la casieria CCR a sumei in numerar. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se poate utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus.Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
GBE - 8% din valoarea contractului.Modalitatea de constituire: conform art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011.Este recomandabil sau de preferat ca GBE sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura pentru atribuirea unui contract de achizitie publicacompletare FORMULAR 2Documentele solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Conf.art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente side a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoare.completare FORMULAR 3Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: George Pufan ? Secretar GeneralMonica Mitroi ? Director Directia Buget, Finante, ContabilitateComisia de evaluare1. Aurelia PascaruDirectorPre?edinte2. Florentina MarzaSef Serviciu Membru3. Eugen DumitruConsilierMembru4. Valentina HubatiConsilierMembru5. Popescu AdelaConsilierMembruSimionMihaela ? Consilier, Membru de rezervaMoise Emilia ? Consilier, membru de rezervaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- completare FORMULAR 9Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare si prezentare Conform Ordinuluinr. 314/2010 (FORMULAR 4) Certificat ConstatatorCertificat Constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului? in original sau copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Prezentare Certificat ConstatatorOriginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani care se completeaza conform Formularului 5si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: Curs RON/euro2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, Bilantul contabil la data de 31.12.2011vizat si inregistrat la organele competente, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada furnizarii de produse similare in valoare de cel putin 524.193, 50 RON la nivelul a maxim 5 contracte. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unui document/recomandare din partea unui beneficiarprivind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnat de conducatorii unitatilor la care au fost livrate produse similare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta documente emise de catre organisme na?ionale sau interna?ionale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertan?i, respectiv SR EN ISO9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), valabile la data limita de depunere ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer