Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT ACHIZITIONARE MOBILIER DE BIROU in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 2422


Detaliu pentru invitatia numarul 341975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 341975/22.01.2013
Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIONARE MOBILIER DE BIROU in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 2422
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213078874, Fax: 0213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: Aurelia Pascaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT ACHIZITIONARE MOBILIER DE BIROU in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 2422
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Achizitionarea de ?Mobilier de birou? in cadrul proiectului ?Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standard europene?-cod SMIS 24224, conform caietului de sarcini: Mobilier demnitari, mobiler personal conducere, mobilier personal executie, mobilier sala sedinta mare, mobilier sala sedinte medie si mica
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 193.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP -10400 lei Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie conform art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006, sau prin depunerea la casieria CCR a sumei in numerar. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se poate utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus.Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
GBE - 8% din valoarea contractului.Modalitatea de constituire: conform art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011.Este recomandabil sau de preferat ca GBE sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura pentru atribuirea unui contract de achizitie publica- completare FORMULAR 2Documentele solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Conf.art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente side a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoare.- completare FORMULAR 3Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: George Pufan ? reprezentant legal, Secretar General al Curtii de Conturi a RomanieiMonica Mitroi-Director economicAurelia Pascaru-Director DIAPPDragos Nanis-Consilier juridicValentina Hubati - Consilier DIAPPValentina Lazar-Consiler DIAPPEugen Dumireu-Consiler DIAPPMihaela Simion-Consilier DIAPPModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- completare FORMULAR 9Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare si prezentare Conform Ordinuluinr. 314/2010 (FORMULAR 4) III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Certificat ConstatatorCertificat Constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului? in original sau copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Prezentare Certificat ConstatatorOriginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generaleFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani care se completeaza conform Formularului 5si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012 astfel: Curs RON/euro2010 4, 20992011 4, 237920124, 4560Cerinta nr. 2Bilantul contabil la data de 31.12.2011vizat si inregistrat la organele competente, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unui document/recomandare din partea unui beneficiarprivind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnat de conducatorii unitatilor la care au fost livrate produse similare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada furnizarii de produse similare in valoare de cel putin 524193.50 ron, la nivelul a maxim 2 contracte.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care benef este client privat si din motive obiective op ec nu are posibilitatea obtinerii unei certif/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realiza printr-o decl pe proprie raspundere a op economic, ce va fi probata cu documente justificative in cazul castigarii procedurii. Cerinta nr. 1Standarde de calitateSe vor prezenta documente emise de catre organisme na?ionale sau interna?ionale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertan?i, respectiv SR EN ISO9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pretul cel mai mic (in lei fara TVA) va avea 50 puncte (Pmin).Urmatoarele oferte de pret vor avea urmatorul punctaj: P(n)=Pmin/Pofertat x 50
Termenul de livrare
40
Descriere: Termen maxim de livrare: 30 zile calendaristice. Peste acest termen, oferta va fi declarata neconforma.Cel mai mic Termenul minimde livrare va avea 40 puncte (Tmin). Urmatoarele termene de livrare vor avea urmatorul punctaj: T(n)=Tmin/Toferte x 40. Termen minim de livrare sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 5 zile calendaristice. Termenele vor fi exprimate in zile calendaristice.
Garantia pentru produsele livrate
10
Descriere: Garantia minima admisa va fi de 24 luni din momentul livrarii. Sub acest termen, oferta va fi declarata neconforma..Cea mai mare Garantie va avea 10 puncte (Gmax). Urmatoarele garantii vor avea urmatorul punctaj: G(n)=Gofertat/Gmax x 10. Garantia maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 120 luni din momentul livrarii. Garantia produselor va fi exprimata in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer