Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract cadru pentru achizitie de tonere imprimante si fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 191465
Autoritate contractanta
CENTRUL JUDETEAN APIA BRAILA
Cod de identificare fiscala: 20737415
Adresa: CALEA CALARASILOR 58, Braila
Telefon: 0239-625163
Fax: 0239-625163
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract cadru pentru achizitie de tonere imprimante si fotocopiatoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract cadru pentru achizitie de tonere imprimante si fotocopiatoarecopie.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 21.01.2009 13:42)
Data publicarii: 20.01.2009 08:43
Data limita de depunere a ofertelor: 02.02.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Braila, Calea Calarasilor 58 etaj 2
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.02.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, Calea Calarasilor 58 etaj 2
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantuluiformular F.02. Documente care demonstreaza neîncadrarea în prevederile art. 181Certificat fiscal valabil la data deschiderii ofertelor - copieCertificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat valabil la data deschiderii - copiePrezentare formular F.03Certificatul constatatorvalabil la data deschiderii - copieCertificatul de inmatriculare - copie .Fisa de informatii generale - formularulF04 ;Prezentarea a minimum unui contract incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani care sa fi avut ca obiect furnizarea de produse consumabile similare ?copie.Bilantul contabil incheiat la sfarsitul anului 2007 sau 2008, vizat de organele competente copie.Lista contractelor de furnizare în ultimii 3 ani ? Formular F05Minim 2 scrisori de recomandare pentruperioada ultimilor 3 ( trei) ani -copie.
SEAP si la sediul nostru
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Anularea procedurii de achizitie publica de produse consumabile conform prevederilor art. 209, al. 1, lit. d, respectiv al.2, lit a si b, din OUG 34/2006.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer