Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare anvelope de vara pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 326034
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 326034/09.05.2012
Denumire contract: contract defurnizare anvelope de vara pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213520209, fax: +40 213161061, persoana de contact: HOLBAN MARIUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213520209, fax: +40 213161061, persoana de contact: HOLBAN MARIUS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract defurnizare anvelope de vara pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare anvelope pt.autovehicule conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de part este: pentru Lot 1-150.00 lei, Lot 2-48.00 lei, Lot 3-90.00 lei, Lot 4-26.60 lei, Lot 5-96.00 lei, Lot 6-96.00 lei, Lot 7-80.00 lei, Lot 8-292.50 lei, Lot 9-150.00 lei, Lot 10-300.00 lei, Lot 11-50.00 lei, Lot 12-720.00 lei, Lot 13-200.00 lei, Lot 14-250.00 lei, Lot 15-110.00 lei, Lot 16-80.00 lei, Lot 17-40.00 lei, Lot 18-130.00 lei, Lot 19-120.00 lei, Lot 20-120.00 lei, Lot 21-25.00 lei, Lot 22-280.00 lei, Lot 23-75.00 lei, Lot 24-48.00 lei, Lot 25-412.50 lei, Lot 26-72.00 lei, Lot 27-160.00 lei, Lot 28-48.00 lei, Lot 29-120.00 lei. In cazul emiterii de catre C.N.S.C. a deciziei prin care se dispune resp.contest., A.C. va retine contestat. din gar. de part.pt. lot. nr.12 suma de 720 lei, cf. art.278ยน din O.U.G. nr.34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din pretul fara TVA al contractului subsecvent. Forma de const.a gar. de buna executie conform prev. art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in cf. cu Hotararea nr.1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.4Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006- Formular nr.5, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.17Declaratie privind evitarea conflictului de intereseart. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr. 14.Persoane cu functie de decizie: - Stanciuc Matei: director general;
- Dobrescu Dan: director adjunct- Humin Lidia : director- Dobre Cristiana: contabil sef- Bunghiuz Florin ? Nicolae : sef Grup Achizitii Publice- Stoica Marin : sef serviciu Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avandmentiunea ?conform cu originalul? .Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economico-financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer