Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari la obiectivul de investitii - Executie lucrari construire cresa


Detaliu pentru invitatia numarul 356320
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Numar invitatie: 356320/05.12.2013
Denumire contract: Contract delucrari la obiectivul de investitii - Executie lucrari construire cresa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentru Bugetar de Administrare Crese ClujCod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +40 364116666, fax: +40 364116667, persoana de contact: Iuliana Chis, Frent Alexandru, Tel.+40 364116666
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul Bugetar de Administrare Crese, loc.Cluj-Napoca, str. Mehedinti nr.15, Serviciu Achizitii, tel. +40 0364116666; fax: + 40 0364116667: email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract delucrari la obiectivul de investitii - Executie lucrari construire cresa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare la obiectivul de investitii -Executie LucrariConstruire Cresa P+E+Er, Deviere cabluri, Amenajari exterioare, Imprejmuire proprietate si Racord utilitati.Valoarea estimate a contractului este de 3682477 lei fara TVA, din care "diverse si neprevazute" 176561 lei fara TVA, reprezentand un procent de5%.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 682, 477 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul G.P. este de 2% conf. sumei estim de 70118 ron.G.P.va fi valabila 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Perioada de valabilitate a G.P. va fi cel putin egala cu perioada minima a ofertei conform art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006 modif.si completata.Garantia de part.poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 11) emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev. in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro/alta valuta astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR leu/alta valuta pt data de 21.11.2013 instrument de garantare emis in conditiile legii, tbsa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia sau contestatorul renunta le contestatie - a se vedea alin.2 al art.278^1 din OUG 34/2006, autorit.contract.va retine contestatorului din garantia de part.suma precizata prinvirament bancar in contuldeschis la BN Trez.Cluj, CUI 19343123, cont RO74TREZ2165006XXX022194 depunere in numerar in lei la casieria autorit.contract., str.Mehedinti nr.15.In cazul in care se participa in asociere, G.P. trebuie sa reflecte acest lucru.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este 10%(resp 5% pt IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract;valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie;2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont ladispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului, cu respect.art.90, alin.(3)din HG 925/2006. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2). Cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valabil la data limita de depunere a ofertelor3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata inconformitate cu Formularul 1 C. Declaratia se va depune de: ofertant, asociati, subcontactant, tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Marioara Neamt-director;Elena Ganj-contabil sef, presedinte comisie de evaluare: Frent Alexandru, membrii comisiei de evaluare: Tusa Camelia, Chis Iuliana, Trifu Dorina, Onea Horea.6).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidatal statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau aunei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa faca dovada ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul trebuie sa prezinte date reale si valide la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari incheiati(2010, 2011, 2012) sa fie de minim 5.000.000 lei sau echiv euro/alta valuta.Pentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual al auro/ alta valuta publicat de catre BNR. Completarea Formularul nr.C. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerintaminima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantiitip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoarebeneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra deafaceri toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant, cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original , inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i)., Bilantul contabil din anii precedenti 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat deorganele competente inclusiv contul de profit si pierderi. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original;copie legalizata;copie lizibila?conform cuoriginalul?semnata si stampilata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari; respectivele certificariindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizareadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu sidaca au fost duse la buna sfarsitFormular C3 si C4, Experienta similara: la nivelul a cel putin unui(1) contract executat in ultimii 5 anicalculati pana la data limita de depunere a ofertelor cu valoareade cel putin3.000.000 lei fara TVA: experienta similara trebuie sa priveascalucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini.Formular C3 si C4. Pentru sustinerea experientei similare se vorprezenta anexat urmatoarele documente: -fisa privind experientasimilara;certifiari de buna executie pt cele mai importante lucrari copieproces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor - copieprocese verbale de receptie partial sau final-recomandare dinpartea beneficiarului sau orice alte documente justificativeechivalente.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta incopie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?semnata si stampilata. Valoarea poate fi prezentata si ca echivalenta iar pentru calculul ei se va aplica cursul mediu annual leu/alta valuta comunicat de BNR., cerinta minima utilaje: operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil pentru executarea integrala a contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a. excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator) ? minim 1 buc;b. vibrator de interior pentru beton actionat electric ? minim 1 buc;c. compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi) ? minim 1 buc;d. autocisterna cu dispozitiv de stropire ? minim 1 buc;e. macara - minim 1 buc;f. Schela metalicade exteriorg. incarcarcator frontal pe pneuri ? minim 1 buc;Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se face numai prin inscrisuri (copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/conventie/leasing/ alte forme de punere la dispozitie) prezentate in fotocopielizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Pentru macara se va prezenta si atestarea ISCIR conform prevederilor HG1340/2001 cu modif HG182/2005 si LG 64/2008 , in fotocopie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin.(4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.formular E si anexa. de asemenea, ofertantul va depunedocumente din care sa reiasa modalitatea de ''dispunere'', respectiv: facturi, contracte de comodat, inchiriere, vanzarecumparare, etc.Declaratie privind lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiilepentru indeplinirea contractuluiFormular E, anexa., Inf privind personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie referitoarela efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 aniFormular F si anexaOfertantul va face dovada ca pentru executia lucrarilor va dispune de oechipa minim formata din : a)- 1 RTE pentru domeniul I - constructii civile, industriale, agrozootehnice, b) minim 1 responsabil SSM, specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca, c) sef santier - minim 1- studii superioare si experienta proiect similar, d) minim1 inginer/subinginer specializarea ''constructii civile'', e) min. 1inginer/subinginer specializarea ''instalatii''. Formular F, anexa. Pentru fiecare specialist nominalizat in echipa, ofertantul va prezenta: declaratie de disponibilitate pe perioada de implicare efectiva in executia lucrarilor, adeverinte/certificate/atestate/alte acte de studii caredovedesc competenta pe care o are respectiva persoana, conform specificatiilor pozitiei pentru care este nominalizata(incopie legalizata/copie lizibila conform cu originalul); acteleprezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor(de ex: carnet RTE vizat si valid la data limita dedepunere oferte, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul Este necesar a se oferi informatii privind: date de contact(adresa, tel, fax), si nr. certificat de inmatriculare, adresa deemail pentru declaratia de participare la procedura, formular D sidecl. 69^1 din OUG 34/2006, Informatii privind asocierea- daca este cazul Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificaresolicitate la punctele III.2.1. a) si III.2.1.b) din documentatia deatribuire. Acestea vor fi prezentate in conformitate cu prevederileAnexei 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 care este atasata insectiunea Formulare si formularul G Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru executantul lucrarilor, in domeniul ce face obiectul contractului.Prezentarea certificatului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul. Daca certificarea este in alta limba, se va prezenta traducerealegalizata., Se va prezenta certificate ISO 1400/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de mediu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2013 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer