Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii pentru contractarea unei finan?ari rambursabile interne in valoare de 2.500.000 lei


Detaliu pentru invitatia numarul 354103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DEJ
Numar invitatie: 354103/25.09.2013
Denumire contract: Contract deservicii pentru contractarea unei finan?ari rambursabile internein valoare de 2.500.000 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DEJCod fiscal: 4349179, Adresa: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Telefon: 0264212799, Fax: 0264212750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264212799, fax: +40 0264212750, persoana de contact: Nicolae Tohaneanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Dej - camera 23, str. Mai nr.2, jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract deservicii pentru contractarea unei finan?ari rambursabile internein valoare de 2.500.000 lei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unei finan?ari rambursabile internein valoare de 2.500.000 lei, cu o maturitate de 28 luni pentru realizarea investi?iilor publice de interes local pentru obiectivul Reabilitare Strazi Municipiul Dej in cuantum de 2.100.000 lei si lucrari infrastructura Platforma Nord Municipiul Dej in cuantum de 400.000 lei
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 458.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pt. deschidere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana, va fi insotita de traducere autorizatain limba romana.Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei.Se constituie in una din urmatoarele forme: 1. Virament bancar in cont RO12TREZ2175006XXX000065 deschis la Trez. Municipiului Dej (cu conditia conf. acestora de catre banca -extras de cont pana pana cel tarziu la data si ora de desch. ofertelor) ; SAU2. Prin depunere in numerar la caseria autorit. contractante, doar in cazurile in care cuantumul gar. de particip. este de maxim 5.000 lei ;SAU3. Instrument de garantare emis, in cond. legii, de o soc. bancara sau o soc. de asig.Instr. de gar. va contine in mod oblig. toate prev. art. 87 din H.G. 925/2006, si va trebui sa prevada in mod explicit angaj. emitentului de aretine din gar. de partic. o suma de bani, calculata conf. prev. art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, in sit. in care of. depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre CNSC.Gar. de particip. trebuie sa fie irevocabila.Gar, de particip. va fi valabila 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor.Cursul de schimb pt. echivalenta leu/alta valuta va fi cel comunicat de BNR pt. data public. invit. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitate de indeplinire: Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala: Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modelde formulare"A) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentrupunctul/punctele de lucru, implicate in derularea contractului.a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.d) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine.e) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depunofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Morar Costan, Muresan Aurelian, Covaciu Andron, Drentea Angela, Cuzdriorea Gabriela, Zegrean Calin, , Tecar Dorina, Tohaneanu Nicolae, Pop Emil Gabriel, Teodorescu Radu Gabriel, Clinciu Cristian, Salajan Lenuta, Muresan Adriana Rodica.ConsilieriAnca Nelu, Bob Axinte, Federiga Florin, Muncelean Dora, Cimpan Vasile, Trimbi?a? Marcel, Alexandru Melinda Gabriela, Buburuz Simion Florin, Butuza Marius Cornel, Mailat Ion Sorin, Federiga Viorel, Ha?egan Izidor, Kovrig Anamaria Magdalena, Varga Lorand, Lazar Nicolae, Lazin Sebastian Florin, Bonta Dan Silviu, Rusu Vasile Calin.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul nr. 19 din sectiunea "Modele de formulare"Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010. Modalitate de indeplinire: Se solicita formularul nr. 18 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul nr. 12C dinsectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.?Pentru persoanele juridice romane 1.Modalitatea de indeplinire? ? Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice straine 2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. ? prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Cerinta nr.2Autorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului/autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine. Pentru persoanele juridice romane documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata?.Modalitate de indeplinire: Se prezinta documentul solicitat.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, documentele se depun de fiecare asociat si fiecare asociat are obligatia de a demonstra ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printro solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.e) In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer