Achizitie publica - Contract de abonamente la ziare, reviste specializate, periodice si alte reviste
Detaliu pentru invitatia numarul 340631
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340631/06.12.2012
Denumire contract: Contract de abonamente la ziare, reviste specializate, periodice si alte reviste
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213182564, fax: +40 213180296, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice USAMV Bucuresti- Corp A Rectorat, Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de abonamente la ziare, reviste specializate, periodice si alte reviste
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de abonamente la ziare, reviste de specializate, periodice si alte revisteromanesti si straine pentru bibliotecile universitatii pe o perioada de un an de zile.
II.1.6) CPV: 22200000-2 - Ziare, reviste specializate, periodice si reviste (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 584.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de2.751, 28 lei pentru lotul 1In suma de 426, 00 lei pentru lotul 2In suma de 1.433, 48 lei pentru lotul 3- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorOfertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.- Forma de constituire a garantiei de participare conform art.86 din HG.nr. 925/2006.- Garantia se poate constituii si prin OP/CEC vizat de banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunerea sumei la casieria universitatii., conform art. 86 alin(5) din H.G. 925/2006- Pentru garantiile constitite in EURO, valoarea acestora se va calcula laechivalenta LEI/EURO anuntata de BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Daca este IMM : ? se poate constituii garantia la jumatate, respectiv: 1375, 64 lei pentru lotul 1232, 00 lei pentru lotul 2716, 74 lei pentru lotul 3? dovada de IMM atasata la plic.USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420 USAMV - CUI - RO4602041In cazul in care in cadrul vreunui lot se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinut din garantia de participare va fi de 1375, 64 lei pentru lotul 1 si716, 74 lei pentru lotul 3.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de10 % din valoarea contractului, se va constituii conform art. 90(1) si 90(2) din HG 925/2006 actualizata.ART. 90(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Garantia de buna executie poate fi retinuta conform art. 91 din HG 925/2006 actualizata, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Completarea formularului VI din sectiunea Formulare a prezentei documentatii2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare;Completarea formularului nr. 4 din sectiunea Formulare a prezentei documentatii.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul universitatii: - Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? rector- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector- Conf. univ.dr. Stan Vasilica ? prorector- Conf. univ.dr. Fantaneru Gina? prorector- Ing. Mariana Postamentel ? director general administrativ- Ec. Bragadireanu Ioana ? director economic3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Completarea formular 12A din sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare;Completarea formularului 12 B din sectiunea Formulare. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a depus initial acest certificat in copie simpla.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul indeplineste standardul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru comert de periodice si reviste, la data limita de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la aceasta invitatie de participare, adresa de internet: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 13:18