Achizitie publica - contract de achizitie - furnizare buldoexcavator
Detaliu pentru invitatia numarul 339187
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339187/09.11.2012
Denumire contract: contract de achizitie - furnizare buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Nufaru (Consiliul Local Nufaru)Cod fiscal: 4508720, Adresa: Str. Domnita Maria nr. 252, Nufaru, Telefon: +40 240549054, Fax: +40 240549062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul local Nufaru, Str. Domnita Maria nr. 252, Nufaru, judetul Tulcea, Romania, cod postal: 827170, telefon: +40 240549054, fax: +40 240549062, persoana de contact: Cristina Vrajmasu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul local Nufaru, Str. Domnita Maria nr. 252, Nufaru, judetul Tulcea, Romania, cod postal: 827170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de achizitie - furnizare buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare buldoexcavator; Comuna Nufaru doreste achizitionarea unui buldoexcavator destinat realizarii de lucrari pentru intretinerea pasunilor printre care: intretinere si reparatii curente la drumurile de exploatare, deszapeziri drumuri de acces la adaposturi pentru animale, la exploatatiile agricole, lucrari de igienizare a pasunilor, nivelat terasamente si ravene din pasune etc.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 145 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3422 lei. Conversia in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei :60 zile de la data stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se constituie: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta In original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, in contul RO34TREZ6415006XXX000153 deschis la Trezoreria municipiului Tulcea, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana la data deschiderii ofertelor, conform prevederilor art. 86 alin. 6 din HG nr. 925/2006.Documentul de constituire a garantiei de participare se prezinta in original. Garantia de participare se va restitui conform prevederilor art. 88 alin. 1 si alin. 2 din HG nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278/1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatoruluisuma de 2281 lei.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare, ofertantii trebuie sa depuna Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii care este prevazuta in formularul nr. 6.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului in lei, fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) ? formular nr. 1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completare Formular nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Atentie! Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul, precum si de catre fiecare asociat, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completare Formular nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Atentie! Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul, precum si de catre fiecare asociat, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant - Formular 12CModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completare Formular 12C Declaratie privind calitatea de participantIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. De asemenea, formularul 12C trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute de art . 69/1 (evitarea conflictului de interese) dinO.U.G. 34 din 2006in conf cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.170/2012 - Formular 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completare Formular 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danila Ion ? primar, Balbae Vasile ? viceprimar, Stratopol Tudorel ? consilier local, Opran Viorel ? consilier local, Manza Daniela ? inspector asistent, Vrajmasu Cristina ? consilier juridic.Atentie! Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul, precum si de catre fiecare asociat, daca este cazul.Cerinta nr. 5Se solicita ofertantului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 4.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completare Formular 4 Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Atentie: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 6Se solicita ofertantului prezentarea Certificatului de atestare fiscala din care sa rezulte daca are sau nu datorii la bugetul consolidat generalCerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul consolidat general sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art. 9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?;Atentie: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Certificatele de atesatare fiscala.Cerinta nr. 7Se solicita ofertantului prezentarea Certificatului de atestare fiscala din care sa rezulte daca are sau nu datorii la bugetul local. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art. 9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Atentie: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Certificatele de atesatare fiscala.Nota: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati/tert sustinator daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181 (sau art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei procedure de atribuire.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nuvizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respective nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.4. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta aredreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.Nota: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati/tert sustinator daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181 (sau art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei procedure de atribuire.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nuvizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respective nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.4. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta aredreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis deORC in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structuraactionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este inincapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident; documentele vor fi prezentate in original sitraducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1), d) conform art.19 din Legea nr. 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 1 si Formularul 2)In cazul sustinetii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica. Formularul 15, Cerinta 1 Prezentare Fisa de informatii generale a ofertantului, pentru ultimii 3 ani Formular 5. Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 250.000 lei fara TVA.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare ptr asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantilor asociati desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Pentru a beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % fiecare asociat sau ofertant individual trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004 - formular 6, Cerinta 2 Prezentare Documente din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Nota: In cazul asocierii, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta 3 Prezentare Bilanturi contabile sau extrase de bilant incheiate pe ultimii 3 (trei) ani, vizate si inregistrate de organele competente sau orice document din care sa reiasa informatiilementionate in bilanturile contabile.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3 - Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Formularul 11 - Acordul de asociere, Cerinta nr. 4 - Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Acesta are obligatia de a-si dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1), d) conform art.19 din Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completare Formularul 1, completare Formularul 2. In cazul sustinetii capacitatii tehnice si profesionale ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului incheiat in, Cerinta nr. 1 - Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita, cerinta minima, prezentarea a maxim doua certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar cuprinzandfurnizare produse similare in valoare cumulata egala sau mai mare cu 228.000 lei fara TVA. Formularul 7., Cerinta nr. 2 - Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului, completare Formularul 10
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara; Punctajul pentru factorul de evaluare ?valoarea ofertei? de 60 puncte se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 puncte ;b)pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel : Pn=(pret minim/pret n) x 60 pct.
componenta tehnica
40
Descriere: Punctaj ptr ?raport convertor cuplu motor? de 5 pct ; Punctaj ptr ? Diametru de intoarcere masurat peste roti (fara frinare)? de 4 pct ; Punctaj ptr ?Sistem de rasucire a cupei incarcatorului pe faza de descarcare? de 5 pct; Punctaj ptr ?Unghi rotire cupa pe faza de descarcare (de la orizontala)? de 4 pct; Punctaj ptr ? Inaltime maxima de ridicare la articulatia cupei incarcatorului? de4 pct; Punctaj ptr factor de evaluare ?Sistemul constructiv al bratului excavator? de 4 pct; Punctaj ptr ?Adancimea de excavare conform standard SAE? de 4 pct ; Punctaj ptr ?Distanta maxima de excavare pe orizontala de la articulatia bratului? de 5 pct;Punctaj ptr ?Dimensiuni anvelope? de 5 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 10:10