Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie a unui incarcator frontal cu brat telescopic


Detaliu pentru invitatia numarul 339812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENI
Numar invitatie: 339812/21.11.2012
Denumire contract: Contract de achizitie a unui incarcator frontal cu brat telescopic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENICod fiscal: RO2008426, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Secuieni, Telefon: +40 233745136, Fax: +40 233745137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Dezvoltare In Agricultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie a unui incarcator frontal cu brat telescopic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia unui incarcator frontal cu brat telescopic
II.1.6) CPV: 16600000-1 - Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da4800 lei , pentru IMM-uri 2400 lei.Modalitatea de constituire a garantiei este cea prevazuta de OUG34/2006 si HG 925/2006.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar acesta se va face in contul RO55TREZ4925005XXX004310 deschis la Trezoreria Roman.Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre SCDA SECUIENI , procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus scanat in SEAP.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuiesa fie prezentata pana la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie de cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita declaratii pe propria raspundere semnate de reprezentantii legali si stampilate privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul nr.1) , art.181 (Formularul nr.2) , art.69 (Formularul nr.3) , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.4 ) , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.5).Persoane cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante : Trotus Elena-Director , Tanaru Ioan-Contabil Sef, Lupu Cornelia-Secretar Stiintific, Iordanescu Mihai-Consilier Juridic , Trotus Dumitru-sef serviciu ADT, Prisecaru Remus-Sef birou resurse umane , Roman Mihail-analist, Pomohaci Traian-cercetator.Se solicita certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul statului in luna anterioara depunerii ofertelor.Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Copie scanata dupa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa contina informatii reale privind obiectul de activitate al ofertantului , informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul 7 semnat si stampilat. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de minim400 000 lei sau echivalent in euro calculat la cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Ultimul bilant anual vizat de organul fiscal competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul nr.8 si anexa completate , semnate si stampilate . Se poate demonstra printr-un document ( parti relevante dintr-un contract)prin care sa confirme furnizarea in valoare de minim 200000 lei sau echivalent in euro lacursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer