Achizitie publica - Contract de achizitie Aplicatii Software ( Platforma Digitala A.F.I.R.M.A.R.E.) in cadrul proiectului A.F.I.R.M.A.R.E. ( Angajare, Formare, Integrare, Recrutare, Motivare, Adaptare, Reciclare, Evaluare) / POSDRU/106/5.1/G/77815
Detaliu pentru invitatia numarul 324768
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324768/23.04.2012
Denumire contract: Contract de achizitie Aplicatii Software ( Platforma Digitala A.F.I.R.M.A.R.E.) in cadrul proiectului A.F.I.R.M.A.R.E. ( Angajare, Formare, Integrare, Recrutare, Motivare, Adaptare, Reciclare, Evaluare) / POSDRU/106/5.1/G/77815
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 0213180336, fax: +40 0213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 0213180336, fax: +40 0213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIE DE SECTOR)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie Aplicatii Software ( Platforma Digitala A.F.I.R.M.A.R.E.) in cadrul proiectului A.F.I.R.M.A.R.E. ( Angajare, Formare, Integrare, Recrutare, Motivare, Adaptare, Reciclare, Evaluare) / POSDRU/106/5.1/G/77815
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie Aplicatii Software ( Platformei Digitale pentru Resurse Umane) in cadrul proiectului A.F.I.R.M.A.R.E. ( Angajare, Formare, Integrare, Recrutare, Motivare, Adaptare, Reciclare, Evaluare) / POSDRU/106/5.1/G/77815.
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 337, 572 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.751, 44 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 actualizata cu HG 834/2009, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 697, 57 lei.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu art.90 din HG nr.295/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, Declaratii privind situatia personala a operatorului economic, -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - cazier judiciar, - cazier fiscal-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: - LIVIU NEGOITA; VASILE DOBRANICI; MIRELA IONITA; ALINA SOCOBEANU; ANNA-MARIA VASILE; DUMITRU VOIEVOZEANU; WAN BUZDUGA ; DINCA NICOLETA ;CORALIA FILIP; MARIA DRAGHICI; PLACINTE NICOLETA, Declaratia privind cesionarea dreptului de autor - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariatsauincopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul generalconsolidat, din care sa reiasa plata obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariatsauincopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariatsauincopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorul economic trebuie sa detina certificat ORDA sau echivalent, conform Ordonanta nr.2005/2006 privind intarirea capacitatii administrative a Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor.Operatorul economic va avea in vedere siLege nr. 8/1996 - privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2010, Declaratie prin care ofertantul va declara cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare., O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara- Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a creat cel putin un soft similarcu obiectul prezentului contract.- Experienta similara se va demonstra prin prezentarea a cel putin unuicontract de servicii (se vor prezenta doar partile relevante din contract), care sa indeplineasca cerinta de experienta similara solicitata. Contractul va fi insotit de o scurta descriere clara a proiectului/proiectelor pentru careaplicatia software a fost folosita si de o certificare/confirmare din parteabeneficiarului proiectului/proiectelor prezentat ca experienta similara., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatiiISO 9001 la ofertant sau?certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene? sau ?orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii?, conf. art.192 si 193 din OUG 34/2006 valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara P1- punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul total al ofertei, fara TVA (in Lei)? se acorda astfel: a)pentru cel mai mic dintre preturile totale ale ofertelor (pretminim) se acorda 80 puncte; b)pentru alt pret total (pret(n)) decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P1(n) = (pretminim/pret(n))x80 puncte
-, , Perioada totala de implementare a proiectului?
13
Descriere: P2- punctajul pentru factorul de evaluare , , Perioada totala de implementare a proiectului? se acorda astfel: a) pentru o perioada totala de implementare a proiectului mai mica sau egala cu45 de zile calendaristice se acorda 13 puncte(indiferent de perioada de implementare ofertata mai mica sau egala cu 45 zile nu se acorda puncte suplimentare celor 13 puncte);b) pentru o perioada totala de implementare a proiectului mai mare de 45 de zile calendaristice si mai mica sau egala cu 60 de zile calendaristice se acorda 5 puncte; c)pentru o perioada totala de implementare a proiectului mai mare de 60 de zile calendaristice si mai mica sau egala cu 90 de zile calendaristice nu se acorda puncte; d) pentru o perioada totala de implementare a proiectului mai mare de 90 de zile calendaristice, oferta va fi respinsa ca neconforma.
-, , Perioada de garantie extinsa a aplicatiei? (in ani)
7
Descriere: P4 - punctajul pentru factorul de evaluare , , Perioada de garantie extinsa a aplicatiei? se acorda astfel: a) pentru o perioada de garantie oferita mai mica de 2 ani oferta va fi respinsa ca neconforma; b) pentru o perioada de garantie oferita egala cu 2 ani nu se acorda puncte;c) pentru o perioada de garantie oferita mai mare sau egala cu 3 anisi mai mica de 5 ani se acorda 2 puncte;) pentru o perioada de garantie oferita mai mare de 5 ani se acorda 7 puncte(nu se voracorda puncte suplimentare celor 7 puncte indiferent de perioada de garantie oferita mai mare sau egala cu 5 ani) .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 08:43