Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie cabluri metalice


Detaliu pentru invitatia numarul 353443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Numar invitatie: 353443/06.09.2013
Denumire contract: Contract de achizitie cabluri metalice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATICod fiscal: 1644670, Adresa: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Telefon: 0236460016, INT. 300, Fax: 0236460847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460016-134, fax: +40 236460847, persoana de contact: CRISTIAN SENDREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GALATI STRADA PORTULUI NR.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie cabluri metalice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia urmatoarelor tipuri de cabluri metalice: - Cablu zincat Ø 10- Cablu zincat Ø 13- Cablu zincat Ø 16- Cablu zincat Ø 18
II.1.6) CPV: 44317000-5 - Cabluri de legare din fier sau din otel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.730 RONPentru garantia constituita in alta moneda, cursul de referinta va fi cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul 9, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in baza art. 86, alin. (1) din H.G. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800, deschis la BRD Galati cat si prin depunere de numerar la casieria regiei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa pe fond sau contestatorul renunta la contestatie, din garantia de participare se va retine, conform art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de: 1.365 RON.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 1) ? se va prezenta si de tertul sustinator, dupa caz.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare (Formularul 2) ? se va prezenta si de tertul sustinator, dupa caz. In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa declaratia din care sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 181, litera a), c^1), si d).3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Primarie4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor PubliceNota: Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie.In conformitate cu prev.art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 3).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta si de tertul sustinator si de subcontractant, dupa caz.In sensul prevederilor art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea Razvan Cristea - Director General, Dorian Dumitru ? Director General Adjunct, Felicia Tanase ? Director Economic, Cristian Sendrea ? Director Comercial, Gina Constantinescu - Sef Serviciu Management si Juridic, Elena Ungureanu ? Sef Serviciu Financiar, Contabilitate, Cristina Dobre - Sef Serviciu Achizitii, Nicoleta Cristina Dontu ? inginer Serviciul Achizitii, Mihai Neculai Popescu - Teclu ? Sef Serviciu Hidrotehnic, Hidrologie, Comisia Dunarii, Gabriel Constantin Liciu ? Sef Birou Semnalizare, Harta Electronica, Dumbrava Tudor? subinginer Biroul Semnalizare, Harta Electronica. Ofertantul are obligatia de a prezenta Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer