Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie carburanti, sub forma de BONURI VALORICE CARBURANTI, benzina Premium fara plumb CO95


Detaliu pentru invitatia numarul 346865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMISARIATUL REGIONAL PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR- REGIUNEA SUD MUNTENIA PLOIESTI PRAHOVA
Numar invitatie: 346865/17.05.2013
Denumire contract: Contract de achizitie carburanti, sub forma de BONURI VALORICE CARBURANTI, benzina Premium fara plumb CO95
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMISARIATUL REGIONAL PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR- REGIUNEA SUD MUNTENIA PLOIESTI PRAHOVACod fiscal: 2843582, Adresa: str.Industriei, nr.111, , Ploiesti, Telefon: +40 244576436, Fax: +40 244576643
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sediul CRPC- REGIUNEA SUD MUNTENIA PLOIESTI, str.Industriei, nr.111, , Ploiesti, judetul PRAHOVA Romania, cod postal: 100514
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CRPC- REGIUNEA SUD MUNTENIA PLOIESTI str.Industriei, nr.111, , Ploiesti, Romania, cod postal: 100514
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (protectia consumatorilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie carburanti, sub forma de BONURI VALORICE CARBURANTI, benzina Premium fara plumb CO95
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie BVC auto pentru autoturismele din dotarea institutiei
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare 1.080 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.9 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO40TREZ52123510120XXXXX al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Prahova. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici . Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Completare Formular nr.4). Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 5). Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Operatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 11 (conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Ofertantul, va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ( Completare Formularul nr. 10).Persoanele cu functie de decizie din cadrul CRPC-RSM PLOIESTI.: Comisar Sef Buzu Corneliu, Presedinte Comisie de achizitii: Neacsu Iuliana, Membru Comisie de achizitii: Gavan Valeriu, Membru Comisie de achizitii Diaconescu Bianca. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Persoanele juridice straine pot prezent orice documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 30.06.2012 ? vizat si inregistratde organele competente (copie conform cu originalul)sau dupa caz Bilant contabil la 31.12.2011 ? vizat si inregistratde organele competente (copie conform cu originalul), Informatii generale privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani, Lista (inclusiv adresele) unitatilorproprii de distributie a produselor petroliere pe care o detine pe teritoriul judetelor Prahova, Ialomita, Calarasi, Dambovita, Teleorman, Giurgiu si ArgesPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer