Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de achizitie carne de pui


Detaliu pentru invitatia numarul 326084
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIU
Numar invitatie: 326084/08.05.2012
Denumire contract: contract de achizitie carne de pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: 0269/212928, Fax: 0269/212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de achizitie carne de pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de carne de pui in varianta "pulpe de pui cu spate". Cantitatea contractata prin prezenta procedura este de 20.000 kg - valoare estimativa 113.000 lei. Conform prevederilor art. 6 alin. 3 din HG 925/2006, achizitorul poate opta pentru prelungirea contractului prin act aditional cu suplimentarea cantitatii contractate cu pana la maxim 4.000 kg, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie - valoare estimativa maxima 135.600 lei. La sectiunea II.2.1 "Valoarea estimata fara TVA", valoarea minima a intervalului, respectiv 113.000 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima, respectiv 135.600 lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare este in valoare de 1.130 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire: scrisoare de garantie bancara (formular 9) sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006; garantia mai poate fi constituita prin OP in contul RO98TREZ5765006XXX011373 deschis la Trezoreria Mun. Sibiu sau prin depunere numerar la casieria institutiei, str. Dr. Bagdasar, nr. 12, Sibiu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - formular 12. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular 23. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 34. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 - formular 4 1. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nivelul minim al mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: 220.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: dovada indeplinirii a cel putin un contract care include produse similare in valoare de minim 110.000 lei fara TVA, recomandare referitoare la modul de indeplinire al contractului(elor) prezentat(e)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din documentele atasate la invitatia publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer