Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE CROMATOGRAF DE GAZ
Detaliu pentru invitatia numarul 333608
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333608/13.08.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE CROMATOGRAF DE GAZ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071, SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071, SALA SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE CROMATOGRAF DE GAZ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL DE ACHIZITIECROMATOGRAF DE GAZ CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
II.1.6) CPV: 38432210-7 - Cromatografe de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 715 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? 10.000 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna exec. a contr. subsec. de furnizare :5% din val.contractuluifara TVA. Modul de constit a garantiei de buna executie a contractuluise va realiza : a) prin scris. de gar. bancara in favoarea SJU Calarasi/numerar la casieria autoritatii pentru valori ale garantiei de buna executie mai mici sau egale cu 500 lei b) prin scrisoare de garantie bancara 5 % din valoarea contractuluiin favoarea Spitalului Judetean de Urgenta Calarasi ? pentru valori ale garantiei de buna executie mai mari de 500 lei c)ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Calarasi nr.RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trezoreria Calarasi d)Instrument de garantare emis de o societate de asigurari , in original . Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat( la prima cerere a autoritatii contractante , pe baza declaratiei cu privire la culpa persoanei garantate).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea - original2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - original3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din data de 25 a lunii anterioare celei in care se depune oferta , original/copie conform cu originalul4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din data de 25 a lunii anterioare celei in care se depune oferta , catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, original/copie conform cu originalul5. Declaratie de participare cu oferta independenta6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : ec. Vidaeff Bianca - manager, dr.Chiru Mariana - director medical, ec. Dohot Oprisan Nicu - director financiar-contabil, dr. Miron Alexandru - sef serv. Medicina Legala , Jr.Dragomir Chiru Marcela - consilier juridic, ing.Neagu Daniela - sef serv. Aprovizionare- Achizitii Publice, ec. Barbu Paun Valerica - Birou Achizitii Publice, ing. Raducu Filipescu - presedinte Consiliul Judetean Calarasi, ec. Paraschiva Muresanu - director economic Consiliul Judetean Calarasi 8. Certificat de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu domeniul de activitate . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 9. fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 10.Fisa privind experienta similara in livrarea unor astfel de produse din care se rezulte indeplinirea decontracte de furnizare de produse similare sau recomandare . Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: copii ale contractului/contractelor declarate ? partile relevante din contract/ recomandare beneficiar, 11. Informatii privind subcontractantii.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantii.In cazul subcontractarii, se va prezenta formularul cu informatiile privind partea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora. In cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta acord/scrisoare preliminara de asociere 12. certificatul de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice document echivalent pentru producator si distribuitor. In cazul depunerii unei oferte comune , fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 16:23