Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie de autobuze publice second hand


Detaliu pentru invitatia numarul 328960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ETA S.A. RAMNICA VALCEA
Numar invitatie: 328960/07.06.2012
Denumire contract: Contract de achizitie de autobuze publice second hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialETA S.A. RAMNICA VALCEACod fiscal: 10524177, Adresa: Str. Depozitelor nr.5, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250 730951, Fax: 0250 730951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Depozitelor nr.5, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240050, telefon: +40 250730951, fax: +40 250730951, persoana de contact: Maria Cernescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC ETA SA Rm. Valcea, Strada Depozitelor nr.5.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie de autobuze publice second hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de produse, respectiv autobuze publice second hand.
II.1.6) CPV: 34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului 1% conform OUG 76/2010, art.278-alin 1. Se poate constitui prin: a) Ordin de plata in contul SC ETA SA Rm. Valcea, RO61BRDE390SV01875903900 deschis la BRD Valcea, b) Numerar la caseria SC ETA SA Rm.Valcea, strada Depozitelor nr.5, c)Scrisoare de garantie bancara (Formular D), d)Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: in procent de 3% care va fi aplicat la valoarea contractului fara TVA. Se poate constitui prin: a)scrisoare de garantie bancara (formularul D) b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea(Formular A), Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(Formular B), Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^ din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare (Formular F1 anexat prezentei la sectiunea Formulare).Persoanele responsabile cu derularea, organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Borza Florian-dir.general, Contabil Sef-ec.Pantelimon Anda, sef sectie reparatii- ing. Leca Viorel, Cons.juridic -Nicut Liliana, ec.Gogu Maria- achizitii publice. Consilieri locali: Amza Ilie, Amza Valer, Mitaru Bogdan, Bercea Maria, Bulat Florin, Costea Maria, Ene Gabriela Ana, Neacsu Stefan Ioan, Iorgu Ion, Matei Ion, Mecherel Florin, Mojoiu Gheorghe, Mihailescu Mihaela, Musat Cornel Constantin, Negrea Cornelia, Pandurasu Adrian Iulian, Preda Maria, Pruteanu Costel Bogdan, Tugulan Petronel Auras, Tirlea Alina Eugenia, Virlan Eduard, Ion Aurel, Constantinescu Cosmin Dragos.Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie(cf.Ord.314 din 2010): Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular F anexat prezentei la sectiunea formulare), Cerinta obligatorie: Se va prezenta Certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul), Cerinta obligatorie: Se va prezenta Certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul consolidat de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul). Cerinta obligatorie: Certificat constator eliberat de Oficiul Registrului Comnertului, in original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca activitatea care corespunde obiectului contractului poate fi desfasurata de ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta de catre ofertantul participant cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, Formularul C.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii produselor, - se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii, -se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu cerintele tehnice si garantia acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste pe SEAP. Cuantumul garantiei de participare este de 6000, 00 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer