Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie de carburant pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 322215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR
Numar invitatie: 322215/20.03.2012
Denumire contract: Contract de achizitie de carburant pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILORCod fiscal: 14045240, Adresa: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.316.78.70, Fax: 021.316.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011954, telefon: +40 213167880, fax: +40 213167864, persoana de contact: GETA BUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Supravegherea Asigurarilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie de carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei. Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006, este de 1612, 90 lei. Garantia de participare se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 161.29 lei, conform prevederilor art 2781 alin.(1) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre C.N.S.C.; b)virament bancar in contul autoritatii contractante RO29BUCU046549062511RO01 deschis la ALPHA BANK-Dorobanti; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertei. Operatorul economic ofertant care beneficieza de reducerile prevazute de Legea nr. 346/2004 va prezenta o declaratie pe propria raspundere, -ANEXA NR.9Garantia de paticipare se poate depune si in numerar la casieria autoritatii contractante la sediul din strada Amiral C-tin Balescu nr.18, sector 1In cazul IMM, cuantumul gar. de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, FormularAnexa nr.1;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf Ordin ANRMAP nr.314/2010-Anexa nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, Formular anexa nr.3Nota: in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere se accepta o declaratie autentica sata in fata unui notar, a unei autoritati administrative autonome sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens'Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese - In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 nr.4;Anexa Persoane cu functie de decizie: Busca Geta, Purcarea Vasilica, Bodnaras Cristina;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare dintre formle original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Prezentare Bilant contabil pe anul 2010 si semestrul I 2011sau traduceri legalizate in limba romana unde este cazul;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor furnizari de produse pe ultimii 3 ani;, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, Lista cu statiile de la care se achizitioneaza carburanti pe baza de bonuri valorice din care sa rezulte acoperirea la nivelul fiecarui judet si municipiului Bucuresti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer