Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 357331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEAELECTORALAPERMANENTA
Numar invitatie: 357331/04.02.2014
Denumire contract: Contract de achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEAELECTORALAPERMANENTACod fiscal: 16460641, Adresa: Bucurest, str Stavropoleos nr 6 sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213100769, Fax: +40 0213101386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constitue furnizarea de carburanti auto (benzina fara plumb si motorina), prin statiile de distributie carburanti ale furnizorului, pe baza de bonuri valorice, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei va fi de 5967, 74 lei fara tva la cursul leu/alta valuta al BNR la data publicarii IP in SEAPGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (de preferatcu corespondent in Romania), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul de garantii de participare al AEP este: RO94TREZ7005005XXX000897Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu, in original, de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - SE VA COMPLETA FORMULARUL A;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - SE VA COMPLETA FORMULARUL B SI SE VA PREZENTA certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare; In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG.925/2006.Certificatul de participare cu oferta independenta- SE VA COMPLETA conform modelului din Anexa nr.1 a Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Persoanele din Autoritatea Electorala Permanenta care au rol in organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire: Reprezentantii autoritatii sunt: -Patru Ana Maria ? Presedintele A.E.P-Kovacs Csaba Tiberiu ? secretar general;Alte persoane implicate: - Vieriu Angela- director Directia finaciar - administrativa;
- Onogea Octavian ? director adjunct Directia financiar- administrativa;
- Andreescu Cristian ? sef birou juridic;
- Alexe Catalin Mihai ? sef birou achizitii publice;
- Voicu Mihai?a ? consilier parlamentar;
- Petre Marian ? expert parlamentar;
- Vlaicu Catalin Nicolae ? consilier;Nota: *Incadrarea in prevederile articolelor de mai sus, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.*la depunerea ofertelor se vor avea in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP 509/2011, astfel: Operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). ART. 183 - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit - SE VA PREZENTA - Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Nota: *in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc, in etapa de evaluare oferte, a depus certificatul constatator emis de ONRC in copie lizibila cu mentionea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte, pentru conformitate, documentul original sau copia legalizata;*toate documentele emise si redactate in alte limbi, se vor prezenta traduse;* documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata de persoana autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabilaferent anului2012 ?i 2013(Daca bilantul pe 2013 nu a fost incheiat, avand in vedere termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar, se va accepta in locul bilantului pentru ultimul an financiar prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.), declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2013, 2012, 2011);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - prezentarea unei liste complete cu statiile de distributie la nivel national, avand in vedere ca autoritatea contractanta are 8 filiale teritoriale, dispuse in cele 8 regiuni de dezvoltare ale Romaniei, desfasurand controale in toate unitatile administrativ teritoriale ale tarii, respectiv la toate primariile; Ofertantul trebuie sa aiba cel pu?in o sta?ie de distribu?ie in fiecare localitate unde i?i au sediu filialele Autorita?ii Electorale Permanente ? vezi Caiet de Sarcini. certificat ISO 9001 (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer