Achizitie publica - Contract de achizitie de carburanti pe anul 2012 pentru Consiliul Judetean ialomita, Centrul Militar Judetean Ialomita si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Ialomita
Detaliu pentru invitatia numarul 327939
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327939/28.05.2012
Denumire contract: Contract de achizitie de carburanti pe anul 2012 pentru Consiliul Judetean ialomita, Centrul Militar Judetean Ialomita si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: 0243230200, Fax: 0243232100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se transmit in Sistemul Electronic de Achizitii Publice la adresa www.e-licitatie.ro,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie de carburanti pe anul 2012 pentru Consiliul Judetean ialomita, Centrul Militar Judetean Ialomita si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Ialomita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie de carburanti pe baza de bonuri de valoare pentru carburanti auto, pe anul 2012, pentru Consiliul Judetean Ialomita, Centrul Militar Judetean Ialomita si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Ialomita. Valoarea estimata a contractului fara suplimentari: 55, 322.58 lei. Mentionam si valoarea estimata cu posibilele suplimentari: 84, 193.48 lei
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 193.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie conf. art. 86, alin.1 din HG nr.925/2006, in cuantum de 1000 lei. In cazul in care ofertantul constituie garantia prin OP aceasta se plateste in contul RO67 TREZ3915006XXX000121 Trezoreria Slobozia.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de participare; - se vor completa anexa 1 si 2 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile ulterioare.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278 1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare(1% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara suplimentare), respectiv suma de 553, 22 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Ofertantii au obligatia de a prezenta aceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva - completare formular nr.1.Documentul solicitat va trebui prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in situatiile lit.a, c si d din formular.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii au obligatia de a prezenta aceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva ? completare formular nr.2.Documentul solicitat va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art. art.69 1(evitarea conflictului de interese). Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Presedinte - Vasile Silvian CIUPERCA, Vicepresedinte - Ioan MARTIN, Vicepresedinte - Stefan MUSOIU.Documentul solicitat va trebui prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.4.Certificat de participare cu oferta independenta.Conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- formular nr.4.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie prin care ofertantul exprima vointa certa de a depune oferta la procedura de achizitiei -formular nr.5 Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.In situatia in care acesta este prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privatiSe solicita prezentarea unei declaratii referitoare la gradul de acoperire cu statii de distributie proprii sau afiliatein toata tara, iar in judetul Ialomita sa dispuna de statii proprii de distributie carburanti, pe baza de bonuri de valoare pentru carburanti auto, cel putin in municipiile Slobozia, Fetesti si Urziceni.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 09:06