Achizitie publica - Contract de achizitie de hartie de scris si hartie pentru fotocopiatoare si imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 345447
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345447/17.04.2013
Denumire contract: Contract de achizitie de hartie de scris si hartie pentru fotocopiatoare si imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL MEHEDINTICod fiscal: 4426654, Adresa: BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252311506, Fax: +40 252314666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TRIBUNALUL MEHEDINTI, BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252208207, fax: +40 252314666, camera 2 Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL MEHEDINTI BD. CAROL I NR. 14, DROBETA TURNU SEVERIN, ROMANIA, COD POSTAL 220099, TELEFON: +40 0252208207, fax: +40 0252314666,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie de hartie de scris si hartie pentru fotocopiatoare si imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de hartie scris, fotocopiatoare si imprimante A3 si A4 valoarea estimata .pina la 31 dec 2013 100800 lei fara TVAOptiuni: -aplic.prev.art.6 din HG nr.925/2006.Calend.proviz.de aplic.a opt. 12luni de la data atrib.contract.
II.1.6) CPV: 30197620-8 - Hartie pentru scris (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 800 - 120, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 1200 lei.2.Modalitati de constituire: -scrisoare de garantie bancara sau-prin depunere la casieria autoritatii contractante, -prin ordin de plata in contul nr.RO03TREZ4615005XXX000087 deschis la Trezoreria Dr. Tr. Severin, sau-prin asigurare de garantie de participare emisa de o societate de asigurare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat (respectiv 600 lei).In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlociisi unul sau mai multi operatori economici care nu se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii precum si in cazul in care, urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor, rezulta un non-I.M.M., garantia de participare se va constitui in cuantumul integral precizat.Modul de constituire a garantiei de participare se face conform art.86 din H.G.925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se restituie conform alin.1 si 2 din art. 88 din HG925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile.Contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine din garantia de participare constituita , o suma calculata conform prevederilor art.278(1)din OUG nr. 34/2006.Data la care se va realiza echivalenta leu/alta valuta a garantiei de participareeste data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitate de constituire: conform art. 90 alin. 1din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligilibilitateaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratia privind neincadrareain situatiile prevazute la art.69 1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii sunt: -Popescu Norel-presedinte Tribunal-ordonator de credite-Popescu Corneliu-vicepresedinte Tribunal-Dulcea Elisabeta-manager economicCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Certificat constatator la ORC-in original sau xerocopie certificata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economiciPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)livrarea de produse similare din ultimii 3 ani-prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar;b)demonstrarea capacitatii operatorului economic de a furniza produsele ofertate.Ofertantii vor prezenta cate o mostra din fiecare produs ofertat. Demonstrarea respectarii calitatii produselor livrate-certificate ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 17:04