Achizitie publica - Contract de achizitie de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Detaliu pentru invitatia numarul 323349
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323349/06.04.2012
Denumire contract: Contract de achizitie de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL CULTURII SI CULTELORCod fiscal: 4192812, Adresa: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 2243793, Fax: 2243793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 030833, telefon: +40 212243793/ +40 212242166, fax: +40 212243793/ +40 212242166, persoana de contact: Marilena Predescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de reparare si intretinere a autovehivulelor si a echipamentelor conexe pentru autoturismele din cadrul Ministerului Culturii si Patrimoniului National.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.000 lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, in cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar contul RO79TREZ7005005XXX000197 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi 50% din nivelul minim impus.Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Declaratie ? FORMULARUL nr. 2Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Mihaela Ioana Kaitor ? Secretar General- Marilena Predescu ? Director Directia Achizitii Publice si AdministativComisia de Evaluare- Vitorino Ardeleanu ?presedinte- Mitu Mihaela ? membru- Sanda Moldovan - membruCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie completarea FORMULARULUI nr. 3Atentie!Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie completata conform FORMULAR nr. 4Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 4Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Completarea si prezentarea FORMULARULUI nr. 5Cerinta nr. 5Indeplinirea obligatiilor bugetareCertificat de atestare fiscala, elberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoanele juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in copie conform cu originalul semnat si stampilat.Pentru persoanele juridice staine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care rezulta apartenenta / inregistrarea sa la aceste institutii si prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget.Documentele vor fi prezentate in copie cu traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asocire de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in copie ?conform cu originalul semnat si stampilat?Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale ? FORMULARUL nr. 6Informatii privind situatia economico financiaraValorile vor fi exprimate in lei la cursul lei / euro mediu comunicat de Banca nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr.2Bilantul contabilsau extrasul de bilant la data de 30.06.2011 sau Bilantul contabil aferent anului 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii trei ani.Cei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte (copie dupa partile relevante ale contractului cu mentiunea conform cu originalul) in valoare totala de minim 55.000 lei fara TVA, avand ca obiect prestare de servicii similare cu cele supuse achizitiei, insotite de recomandari semnate si stampilate fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale.Fisa de informatii privind experienta similara, Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa FORMULARUL nr. 9, Cerinta nr. 3Model de declaratie subcontractanti (dupa caz).Se va completa FORMULARUL nr. 10Acord sau scrisoare preliminara de asociere.Se va completa FORMULARUL nr. 11 Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 10:26