Achizitie publica - Contract de achizitie de servicii de telefonie mobila
Detaliu pentru invitatia numarul 322600
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322600/22.03.2012
Denumire contract: Contract de achizitie de servicii de telefonie mobila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL CULTURII SI CULTELORCod fiscal: 4192812, Adresa: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 2243793, Fax: 2243793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 030833, telefon: +40 212243793, fax: +40 212243793, persoana de contact: Marilena Predescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie de servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : - Contractul subsecvent nr. 1(9 luni)aprilie -decembrie 2012 ;
- Contractul subsecvent nr. 2(12 luni)ianuarie ? decembrie 2013;
- Contractul subsecvent nr. 3(3 luni)ianuarie ? martie 2014;
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 178 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4.100 lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, in cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar contul RO79TREZ7005005XXX000197 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Solicitat XNesolicitat ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Declaratie ? FORMULARUL nr. 2Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Mihaela Ioana Kaitor ? Secretar General- Marilena Predescu ? Director Directia Achizitii Publice si AdministativComisia de Evaluare- Vitorino Ardeleanu ?presedinte- Dana Coleman ? membru- Sanda Moldovan - membruCerinta nr. 2Solicitat XNesolicitat ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie completarea FORMULARULUI nr. 3Atentie!Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Solicitat XNesolicitat ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie completata conform FORMULAR nr. 4Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 4Solicitat XNesolicitat ?Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Completarea si prezentarea FORMULARULUI nr. 5Cerinta nr. 5Solicitat XNesolicitat ?Indeplinirea obligatiilor bugetareCertificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoanele juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in copie conform cu originalul semnat si stampilat.Pentru persoanele juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care rezulta apartenenta / inregistrarea sa la aceste institutii si prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget.Documentele vor fi prezentate in copie cu traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asocire de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Cerinta nr. 1Solicitat XNesolicitat ?Certificat constatatorCertificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in copie ?conform cu originalul semnat si stampilat?.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleSolicitat XNesolicitat ?, Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Solicitat XNesolicitat ?, Cerinta nr. 3Bilantul contabilsau extrasul de bilant la data de 30.06.2011 sau Bilantul contabil aferentanului 2010.Solicitat XNesolicitat ?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii trei ani.Ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) in valoare totala de minim 102.000 lei fara TVA, avand ca obiect prestare de servicii similare cu cele supuse achizitiei, insotite de recomandari semnate si stampilate fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale. Se va completa fisa de informatii privind experienta similara conform FORMULARULUI nr. 8Solicitat XNesolicitat ?, Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa FORMULARUL nr. 9Solicitat XNesolicitat ?, Cerinta nr. 3Aria de acoperire la nivelul teritoriului trebuie sa fie de minim 85% din suprafata Romaniei, incluzand toate orasele si localitatile importante, precum si drumurile nationale.Solicitat XNesolicitat ?, Cerinta nr. 4Acoperirea 3G outdoor cu viteza de peste 5Mb trebuie sa fie de minim 50% din localitatile din tara. Pentru serviciile ofertate 3G trebuie sa existe licenta emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrarea si Reglementarea in Comunicatii ? ANCOM conform OUG nr. 79/2002 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul 273/2004 al ministrului comunicatiilor cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitat XNesolicitat ?, Cerinta nr. 5Model de declaratie subcontractanti (dupa caz).Se va completa FORMULARUL nr. 10Acord sau scrisoare preliminara de asociere.Se va completa FORMULARUL nr. 11Solicitat XNesolicitat ? Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economicSolicitat XNesolicitat ?, Cerinta nr. 2Se va prezenta dovada certificarii SR EN ISO 27001 pentru Sistem de Management pentru Securitatea Informatiei, valabil la data deschiderii ofertei, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economicSolicitat XNesolicitat ?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 08:12