Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN IN TARA SI STRAINATATE


Detaliu pentru invitatia numarul 347744
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL CULTURII
Numar invitatie: 347744/30.05.2013
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN IN TARA SI STRAINATATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL CULTURIICod fiscal: 4192812, Adresa: Bulevardul Unirii, nr.22, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212243793, Fax: +40 0212243793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN IN TARA SI STRAINATATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de transport aerian in tara si strainatate pentru persoanele delegate nominal din partea Ministerului Culturii din Bucuresti, B-dul Unirii nr. 22, sector 3, valoare estimata contractuala de 310.487, 20 lei fara TVA pana la data de 31.12.2013.Optiuni: art. 6 din HG nr. 925/2006, modificata si completata ulterior
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 487.2 - 465, 730.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 6.200 lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar contul RO79TREZ7005005XXX000197 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti.Pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda decat leul romanesc, se va avea in vedere echivalenta leu/valuta la cursul BNR valabil la data publicarii/postarii invita?iei de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Pentru scrisoarea de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1.Pentru IMM, GP va fi 50% din nivelul minim impus.Dovada constituirii GP se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de primire/depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediul institutiei de toti operatorii economici ofertanti, pana la data limita de primire/depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Daniel-Constantin BARBU - Ministru- Mihaela Ioana KAITOR ? Secretar General- Camelia Veronica MARCU ? Director DBFCComisia de Evaluare: - Elena Daniela COLEMAN ?presedinte- Ana DOVLEAC ? membru- Elena UNGUREANU ? membru- Vitorino ARDELEANU ? presedinte de rezerva- Geanina Ruxandra CHIMA ?membru de rezerva- Sanda MOLDOVAN ?membru de rezervaCerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Declaratie ? FORMULARUL nr. 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie completarea FORMULARULUI nr. 3Atentie!Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie completata conform FORMULARULUInr. 4Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 4Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Completarea si prezentarea FORMULARULUI nr. 5Cerinta nr. 5Indeplinirea obligatiilor bugetareCertificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoanele juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in copie conform cu originalul semnat si stampilat.Pentru persoanele juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care rezulta apartenenta / inregistrarea sa la aceste institutii si prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget.Documentele vor fi prezentate in copie cu traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in copie ?conform cu originalul semnat si stampilat? din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Licenta de turism valabila la data limita de depunere a ofertei, in fotocopie semnata si stampilata cu mentiunea ??conform cu originalul??;c) certificat de membru IATA si ANAT valabile la data limita de depunere a ofertei, in fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico- financiara, cu prezentarea declara?iei privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Documentele ce nu sunt emise de operatorul economic ?i sunt solicitate la prezenta procedura, se pot depune in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu men?iunea "conform cu originalul".Vor putea fi depuse in forma originala acele acte emise de societa?i de asigurari, societa?i bancare sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, ?i, implicit, folosite decat doar in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de prezenta procedura de atribuire.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la prezenta procedura se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului/ter?ilor sus?inator(i)., Cerinta nr. 2Bilantul contabilsau extrasul de bilant la data de 30.06.2012 sau Bilantul contabil aferent anului 2011Bilantul va fi vizat si inregistrat de organele competente, se va scrie pe fiecare filasintagma ?conform cu originalul? si va fi semnat de reprezentantul legal pe fiecare fila. Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie legalizata si, de asemenea, un document emis de autoritatea competenta din care sa rezulte reglementarile in vigoare din tara respectiva cu privire la incheierea si depunerea bilantului contabil.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Documentele ce nu sunt emise de operatorul economic ?i sunt solicitate la prezenta procedura, se pot depune in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu men?iunea "conform cu originalul".Vor putea fi depuse in forma originala acele acte emise de societa?i de asigurari, societa?i bancare sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, ?i, implicit, folosite decat doar in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de prezenta procedura de atribuire.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la prezenta procedura se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului/ter?ilor sus?inator(i).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii trei ani.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfar?it in baza a cel pu?in un contract cu servicii similare in valoare minima de 290.000 lei fara TVACei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va depune orice fel de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr. 3Declaratie subcontractanti (dupa caz).Acord sau scrisoare preliminara de asociere.Declaratie subcontractanti (dupa caz).Acord sau scrisoare preliminara de asociere.Se completeaza si semneaza de catre fiecare operator economic participant la procedura, daca este cazul, precum si specializarea subcontractantilor.In cazul asocierii (depunerii ofertei comune), in acordul de asociere se va desemna liderul asociatiei, se vor mentiona partile din contract (procentul) executate de fiecare asociat, angajamentul ca in cazul castigarii procedurii isi vor legaliza asocierea si vor respecta clauzele contractuale pana la expirarea garantiei produselor. Oferta se va depune de liderul asociatiei. Documentele de calificare se vor depunede toti asociatii. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer