Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie Instalatie de incalzire si racire cu pompa de caldura, livrare, montaj, punere in functiune;


Detaliu pentru invitatia numarul 341222
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Numar invitatie: 341222/19.12.2012
Denumire contract: Contract de achizitie Instalatie de incalzire si racire cu pompa de caldura, livrare, montaj, punere in functiune;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului TimisoaraCod fiscal: 3487181, Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara, Telefon: 0721580169, Fax: 0256277174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, cod postal: 1900, telefon: +40 256277174, fax: +40 256277174, persoana de contact: Ionel Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, Calea Aradului nr.119 la BIROUL ACHIZITII.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie Instalatie de incalzire si racire cu pompa de caldura, livrare, montaj, punere in functiune;
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatie de incalzire si racire cu pompa de caldura, livrare, montaj, punere in functiune;
II.1.6) CPV: 42943400-2 - Circulatoare cu racire si circulatoare cu racire/incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 604 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2300 lei.Garantia se poate constitui si in Euro, echivalenta in lei urmind a se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 2 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancarin contul USAMVB RO32TREZ6215005XXX008754 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, i se va retine in temeiul art.278(1)din OUG 34/2006, suma calculata conform art. mentionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de: art. 69 ind.1, art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura ?Formularul 12C, nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul localFormular 12A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilatFormular 12B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilatOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind.1 OUG 34/2006(nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire). Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP- se va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independanta?.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioare depunerii ofertelor. Tertul sustinator depune si declaratie eligibilitate si declaratie art.181pct.a, c-ind1, d din OUG34/2006.Lista persoanelor cu functii de conducere sau decizie in cadrul prezentei proceduri: Rector-Pirsan Paul, Prorector-Trasca Teodor, Director Economic-Parva Victoria, Responsabil proiect-Grozea Adrian, Sef Serviciu achizitii-Olaru Gabriel, Consilier Juridic-Radulov Sorin, Expert in cadrul proiectului-Banatean-Dunea Ioan, Expert in cadrul proiectului-Szilagyi Petru Istvan Persoane juridice/fizice romane: Certificat consatator ORC care prezinta domeniile de activitate necesare desfasurarii activitatilor aferente prezentului contract. Informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor juridice fundatii sau asociatii Hotarire judecatoreasca de infiintare a entitatii juridice din care sa rezulte ca obiectul de activitate a respectivei organizatii este in similar cu obiectul contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii GeneralePrezentare: - Formular 2 - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?Se solicita valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) se solicitata a fi de minim 30.000 euro.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cursul mediu anual BNR leu/europentru anii 2009, 2010, 2011 este urmatorul: 2009:1 Euro = 4, 2373;2010:1 Euro = 4, 2099; 2011:1 Euro = 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista furnizarilor de produse similare relevante din ultimii 3 ani.Indeplinire: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, Formular 12E semnat si stampilat., Se solicita prezentarea a minim un contract similar avind cel putin valoarea minima a achizitiei obiect al prezentei proceduri.Indeplinire: Se pot prezenta cerificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa cuprinda informatiile relevante despre contractul respectiv, Se solicita ca la data incheierii contractului ofertantul sa dispuna de cel putin un muncitor calificat in instalatii in constructii.Indeplinire: Se va prezenta o lista a personelor implicate in executarea contractului. In acest sens, se vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, declaratia de disponibilitate cu CV, sau orice alte documente relevante pentru personalul implicat in executarea contractului. De asemenea se vor prezenta orice documente care sa ateste competentele specifice necesare pentru executarea contractului., Se solicita ca cel putin doua din persoanele implicate sa aiba experien?a in montajul/ instalarea de pompe de caldura.Indeplinire: Se vor prezenta orice documente care sa ateste experienta in domeniul solicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA A FOST TRANSMISA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer