Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE MEDICAMENTE SI PRODUSE PARAFARMACEUTICE
Detaliu pentru invitatia numarul 356444
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356444/11.12.2013
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE MEDICAMENTE SI PRODUSE PARAFARMACEUTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: +40 262-278975, Fax: +40 262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262-278975, fax: +40 262-228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Banatului nr. 1, loc. Baia Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE MEDICAMENTE SI PRODUSE PARAFARMACEUTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia unacord cadru pe o perioada de 12 luniin urma aplicarii procedurii cerere de oferta cuun singur operator ecomonic declarat castigator , dupa criteriul , , pretul cel mai scazut?. Al doilea contract subsecvent va fi incheiat in urma consultarii in scris cu operatorul economic, solicitandu-i acestuia, in functie de necesitati, completarea ofertei.2. Caracteristicile tehnice ramannemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime simaximecare ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadrusant prevazute in anexa 1, anexa 2 si anexa 3 la caietul de sarcini5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sant prevazute in anexa 1, anexa 2 si anexa 3(cantitate minima) a caietului de sarcini.6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: ianuarie 2014-31 decembrie 2014 cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 4 luni.Urmatorul contract subsecvent se va incheia dupa criteriul pretul cel mai scazut solicitand in scris operatorului completarea ofertei in functie de necesitati pe o perioada de 8 luni.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 954.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuntumul garantiei de participare6339.08 lei perioada de valabilitate90 zile de la termenullimita de primirea ofertelor . Valoarea in ALTA MONEDA va fi calculata pe baza cursului valutar al BNRinainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelorGarantiade participarese va constitui conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006in contul DGASPC Maramuresnumarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare (extras de cont) .IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remedierenecesare . Suma ce se va retine in baza art. 278 1din OUG 34/2006 este egala cu 3169.54 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent fara TVAprin retineri succesive din sumele datorate din facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerieun cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanteconf. prevederilor art.90 din HG 925/2006. IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarileulterioare.In conformitate cu prevederile art .180 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura ofertantului care se afla in oricare din situatiile mai sus mentionate.Se va completa FORMULARUL 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareIn conformitate cu prevederile art .181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclule din procedura, ofertantul care se afla in oricare din situatiile mai sus mentionate.-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprin care confirma ca indeplineste conditiile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire potrivit art.11 alin. (4) din HG nr.925/2006.Se va completa FORMULARUL 2Cerinta nr 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independentaSe va completa FORMULARUL 3Cerinta nr 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) , cu persoanelece detin functi de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Marius Valean, Coman Maria, este exclus din procedura de atribuire.Se solicita FORMULAR 4Cerinta nr 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe solicita FORMULAR 5 Cerinta nr 1Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantuluiMentiune: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emisde ONRCin original / copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireModalitatea de indeplinire si aplicare in cadrul proceduriiObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Fisa de Informatii Generaledin care sa rezulte cifra de afaceriglobale pe ultimii 3 anirespectiv 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani, Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) de mijloace de transport a medicamentelor solicitate de casele si centrele de la DGASPC Maramures.. In cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate mijloace de transport specializate pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie a mijloacelor de transport necesare indeplinirii contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 15:54