Achizitie publica - contract de achizitie paine
Detaliu pentru invitatia numarul 320769
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320769/23.02.2012
Denumire contract: contract de achizitie paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: 0269/212928, Fax: 0269/212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Romania, cod postal: 550082, telefon: +40 269214335, fax: +40 269216435, persoana de contact: Elena Gindila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de achizitie paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractul consta in achizitia de paine semialba de 0, 3 kg, feliata si infoliata.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 1.125 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara (formular 9) sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - formular 12.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular 23.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 34.declaratie privind neancadrarea in prevederile art 69^ din OUG 34/2006 - formular 4 1.certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleNivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: 225.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Dovada indeplinirii a cel putin un contract care include produse similare in valoare de minim 112.500 lei fara TVA., Recomandare referitoare la modul de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se publica in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 13:37