Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica ?,, cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare ?


Detaliu pentru invitatia numarul 327996
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIU
Numar invitatie: 327996/28.05.2012
Denumire contract: Contract de achizitie publica ?, , cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIUCod fiscal: 4406258, Adresa: Calea Dumbravii 17, Sibiu, Telefon: +40 0269218176, Fax: +40 0269218315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Calea Dumbravii Nr. 17, Sibiu, Romania, cod postal: 550324, telefon: +40 269218176/122, fax: +40 269218315, Cam. 108 (Registratura)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Calea Dumbravii Nr. 17, Sibiu, Romania, cod postal: 550324, telefon: +40 269218176/122, fax: +40 269218315, Cam. 111.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica ?, , cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de cartuse de tonere si tonere pentru fotocopiatoare necesare desfasutrarii activitatii la nuvelul D.G.F.P. Sibiu
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de particip.este: 4.000 lei.Per.de val. a gar.de particip. va fi cel putin egala cu per. min. de valabil.a ofertei, resp. 60 zile, incepand cu data dep.of..1.Gar.de particip. se va prezenta la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prez.in original, in cuantumul si per.prevazuta in doc.de atribuire.b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea aut.contractante(conform Formularul 10), in original.c) Virament bancar in contul aut. contractanteRO11TREZ5765005XXX000185 deschis la Trezoreria Sibiu . Ordin de plata vizat de banca in contul autor.contractante ( in copie conform cu originalul sau in original) . Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.d) Numerar depus la caseria unitatii.Dov.const. gar. de particip. tb. prez. cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschid.ofertelor.Aut.contract.are dreptul de a vira gar. pentru part.in bugetul propriu, of. pierzand suma constit., at. cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. sit.: a) isi retrage of. in per.de valab.a acesteia;b) of.sa fiind stab. castigatoare, nu constit.gar. de buna executie in per. de valab.a ofertei;c) of. sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contract. de achiz. publica in per. de valab.a ofertei??.d) in masura in care CNSC respinge o contest.e ca nefondata, aut.contr. va retine contestatorului din gar.de particip. in raport cu val. estim. a contract. o suma in conf.cu prev. art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006.Cf. art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, gar.de particip. a op.ec. incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din val.impusa. In acest caz, op.ec. au oblig. de a prez. doc.prev. la art. 7 din Legea nr. 346/2004 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractuluifara TVA.-Garantia de buna executie se va constitui in cuantum , de 5% din valoarea fara TVA a contractului.- Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 din H.G. 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G. 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1). (Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator daca este cazul)Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 2 ). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d , daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la procedura ? (Formularul nr. 3).Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Grigore Popescu- Director Executiv, Bara Elena ?Trezorier Sef, Stefan Opris - Director executiv adjunct al activitatii de inspectie fiscala, Ioan Avrigeanu - Director executiv adjunctAVS, Radu Dobre - Sef administratie al Administratiei finantelor publice pentru contribuabili mijlocii din cadrul D.G.F.P. al judetului Sibiu (Formularul nr. 4)Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? (Formularul nr. 5)Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 7Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 8Daca este cazul: Peroanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizaata in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizatasau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Experienta similara - cel putin un contract de produse similare in valoare de minim 200.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 3Prezentare mostre., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare, , pretul ofertei pentru toata gama de produse ofertate? se acorda astfel: a) pentru pretul cel mai scazutpentru toata gama de produse ofertate se acorda astfel: punctajul maxim alocat factorului evaluare, respectiv70 puncte;b) pentru alt pretpentru toata gama de produse ofertate altuldecat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n)=Pretul minim/Pretul(n)x 70 puncte
Termen de livrare
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,termen de livrare? se acorda astfel: a) pentruoferta cu cel mai scurt termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, 30 puncte.b)pentru celelalte oferte prezentate punctajul va fi calculat dupa formula: T(n)=Termenul de livrare cel mai mic(ore)/ T(n) x 30 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer