Achizitie publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA COMBUSTIBILI
Detaliu pentru invitatia numarul 327618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN COVASNA
Numar invitatie: 327618/23.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICACOMBUSTIBILI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN COVASNACod fiscal: 7521952, Adresa: STR.STADIONULUI NR.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-352242, Fax: 0267-352821
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICACOMBUSTIBILI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: .Contract de furnizare produse: combustibili pe baza de carduri de credit pentru asigurarea functionarii autovehiculelor din parcul auto al Serviciului de Ambulanta Judetean Covasna.Se va incheia contract cu un singur ofertant.!!!-Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.!!!-Cantitateaminimareprezinta sumacantitatilor minimea prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar cantitateamaxima reprezinta suma cantitatilor maxime a prezentei proceduri care includposibillesuplimentari.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Cuantumul garantiei de participare: 5645, 14 RonReprezinta2% din valoarea estimata fara TVA , pentru cantitatea minima ofertata , adica282257 ron? perioada de valabilitate a garantiei de participare?esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei?.? modalitatea de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Formular nr.6? SECTIUNEA II - FormulareGarantia pentru participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO10TREZ2565041XXX000298 Trezoreria Sf, Gheorghe, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigu- plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Formular nr.5 ? SECTIUNEA II ? FormulareIn cazul unei contestatii se vor aplica prevederile art.278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.( Formularul nr. 1 B din Sectiunea II ? Formulare)Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii , eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor / taxelor / contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.(1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.( Formularul nr. 1C din Sectiunea II ? Formulare)- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta obligatorie: - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (Formular nr.1E din Sectiunea II ? Formulare)Cerinta obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular nr.1D din Sectiunea II ? Formulare))Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Manager: Ec.Torok ZsuzsannaDirector Economic: Ec.Szigeti Maria-MagdolnaMembrii comisiei de evaluare: Presedinte: Ec.Szigeti Maria-MagdolnaMembru: Ing.Szep AttilaMembru: Szakacs Lajos Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Anexele la certificatul de inregistrare reprezinta autorizatiile de functionare emise de institutiile abilitate pentru activitatea desfasurata de catre ofertant.- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.- Prezentare de documente edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.- Documentele vor fi prezentate in depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?., insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilant contabil la data de 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular C1)- Existenta statiilor de alimentare cu combustibil, utilizand cardul de credit, in localitatile judetului Covasna(Sfantu Gheorghe, Targu Secuiesc, Covasna, Baraolt, Intorsura Buzaului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 13:27