Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de achizitie publica a carburantilor auto pe baza de card de credit


Detaliu pentru invitatia numarul 345140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Externe
Numar invitatie: 345140/12.04.2013
Denumire contract: Contract de achizitie publica a carburantilor auto pe baza de card de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Modrogan, nr 14, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2302356, Fax: +40 2302179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Administrarea Patrimoniului si Achizitii, b-dul Aviatorilor nr. 50, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 214311870/1880, fax: +40 213102179, persoana de contact: Iordache Marin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Afacerilor Externe, Directia Administrarea Patrimoniului si Achizitii, b-dul Aviatorilor nr. 50, sector 1, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de achizitie publica a carburantilor auto pe baza de card de credit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia carburantilor auto (benzine si motorine auto) pe baza de card de credit pentru autovehiculele din dotarea MAE, in perioada mai-decembrie 2013 pentru o valoare estimata de 305800 lei fara TVAcare reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).Valoare maxim estimata este de 458700 lei fara TVAsi contine valoarea posibilelor suplimentari in conditiile prevederilor art. 6 alin. (3) din HG Nr. 925/2006.Optiuni: Calendarul prov al contract ulterioare: 4 luni, cu resp prevd art. 6 alin. 3 din HG925/2006
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 800 - 458, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 3500 lei; Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Forma de constituire: garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar oferta va fi respinsa; In cazul viramentului bancar, cuantumul garantiei bancare se va depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; pentru operatorii care constituie garantia de partivipare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare, curs bancar BNR; Eventuale retineri din garantia de participare se vor aplica contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, retinandu-se suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): Formularul nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularulnr. 3 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul).- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul nr. 4 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul).- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*¹) din OUG nr. 34/2006: Formularul nr. 5 - se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Robert Marius Cazanciuc, Georgica Fusea, Mihaela Cristina Serte, Mihai Coriolan Costa, Marin Iordache, Constantin Marcu, Eugen Constantinescu si Jean Niculescu .Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Ofertantul va completa: Formularul nr. 6 ? Informatii generale. - Persoane fizice/juridice romane: certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie vizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data LIMITA de depunere a ofertelor.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- Persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Medie cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 458700 lei, fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Gradul de acoperire la nivel local cu statii non-stop de alimentare a carburantilor pe baza de card de credit, respectiv in sectoarele Municipiului Bucuresti si la nivel judetean.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer